@Helmer - Det ser vist ud til at jeg ikke får brug for det lift fra Kolding alligevel.
Nu har du vel ikke fortrudt din deltagele? :-O
Jeg tror deltagerlisten ser således ud:
Mombie Husbond AKA Den Gråmelerede AKA Stanley Cyberzed Dyg Helmerj Elwood gi-jones Kruse Collateral Neranders
Nicki52? Du skal være velkommen...hvis du tør :p
Og så handler vi bare hver for sig; det er fjong. Vi har jo også Lokalbrugsen her i Turup hvis det skulle gå helt galt :D Tror den er åben til 18 eller 19
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Det var godt - skulle lige til at skælde ud hvis du havde tænkt dig at lave en "Bony" - og nej, jeg mener ikke at drikke sig helt under bordet 2 timer efter ankomst :p
Wimmie: Gør det noget jeg kommer med bussen 14.15? Jeg kan også komme 14.57, men det betyder et skift og en halv time længere med bus?
Det er vist helt fint - jeg sætter dig bare til at rydde op hvis det er, muahahaha! :p Det gode ved at være her tidligt? Man får de bedste siddepladser.
Siddepladserne er: En 3-personers sofa, en 2-personers, en lænestol/recliner, 2 kontorstole (gode at sidde på) og 2 almindelige kedelige spisebordsstole... men vi må lige rokere lidt så alle får de gode og bløde siddepladser :D Alternativt kan 2 bløde madrasser smides på gulvet ;)
#131 dyg 13 år siden
#132 wimmie 13 år siden
Nu har du vel ikke fortrudt din deltagele? :-O
Jeg tror deltagerlisten ser således ud:
Mombie
Husbond AKA Den Gråmelerede AKA Stanley
Cyberzed
Dyg
Helmerj
Elwood
gi-jones
Kruse
Collateral
Neranders
Nicki52? Du skal være velkommen...hvis du tør :p
Og så handler vi bare hver for sig; det er fjong. Vi har jo også Lokalbrugsen her i Turup hvis det skulle gå helt galt :D
Tror den er åben til 18 eller 19
#133 elwood 13 år siden
Så er det ok, vi gir nok et ring, men ja omkring klokken 12 blir det så, køre nok herfra omkring 11:30 så altså hjemme fra mig, og henter folk.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#134 Kruse 13 år siden
Nej, selvfølgelig ikke :)
#135 Neranders 13 år siden
Og du kommer heller ikke til at møde The Sheep Reviver.
Wimmie: Gør det noget jeg kommer med bussen 14.15? Jeg kan også komme 14.57, men det betyder et skift og en halv time længere med bus?
"That's rough, buddy."
#136 wimmie 13 år siden
Det var godt - skulle lige til at skælde ud hvis du havde tænkt dig at lave en "Bony" - og nej, jeg mener ikke at drikke sig helt under bordet 2 timer efter ankomst :p
#137 wimmie 13 år siden
Det er vist helt fint - jeg sætter dig bare til at rydde op hvis det er, muahahaha! :p
Det gode ved at være her tidligt? Man får de bedste siddepladser.
Siddepladserne er: En 3-personers sofa, en 2-personers, en lænestol/recliner, 2 kontorstole (gode at sidde på) og 2 almindelige kedelige spisebordsstole... men vi må lige rokere lidt så alle får de gode og bløde siddepladser :D
Alternativt kan 2 bløde madrasser smides på gulvet ;)
#138 Neranders 13 år siden
"That's rough, buddy."
#139 Collateral 13 år siden
#140 wimmie 13 år siden
Den er også rigtig god at ligge i....mmmm....blød sofa :D
Hehe, det skader nok ikke ;)