Gravatar

#271 wimmie 13 år siden

I hvert fald ikke når vi ser film som "The Room" og "Megapiranha" :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#272 Collateral 13 år siden

#271: Lige præcis! Jeg sætter også pris på god lyd, men vi sidder jo alligevel og ævler 95% af tiden :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#273 davenport 13 år siden

Hjemme ved mig kan man ikke ævle. Selv GI kommer til kort, når volumen trykkes max! (måske)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#274 Collateral 13 år siden

#273: Det gik da fint til sommerfesten. Men der blev der selvfølgelig heller ikke skruet på max.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#275 Neranders 13 år siden

Jeg vil også lige sige mange tak for en fantastisk hyggelig aften, der indeholdte første møde med en del af familien Filmz. Det mest skræmmende var hverken tilstedeværelsen af hesten eller Fritzelkælderen, men derimod Dracula 3000's elendighed og det blodige bevis på fejlede indvielsesritualer på bruseforhænget. Hvilke af de to ting, som var mest skræmmende, ved jeg dog ikke.

Af film, er jeg enig i de andre om, Dracula 3000 helt klart var aftenens flop! MegaPiranha var en god omgang spas, med gigantiske piratfisk, der springer ind i bygninger og eksploderer. Og ja, så er der jo The Room, der er noget for sig, og bare SKAL ses. Bedst af de dårlige var dog Batman The Movie (Sharkrepellent spray!!!), med en herlig og højtidelig dialog, og den ene scene mere komisk end den anden. :D

The Rock er jo altid god at se, og for satan da, Dracula 3000 kan jo få selv Michael Bay til at være på højde med Terrence Malick. Tropic Thunder har sine momenter ja, men de fleste er bare inden filmen går igang. Til sidst vågnede vi til Terminator 2, som jo er noget nær den perfekte actionfilm i min optik.

Til sidst et enormt stort tak til Mr. Kubrick, for at køre os til stationen i Fredericia i dag! Det var en virkelig stor hjælp, og uden den, havde jeg nok ikke været hjemme til aftensmadtid.

Og jeg går da stærkt ud fra, vi ses til julefrokosten, hvis ikke inden. :)
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#276 misuma 13 år siden

Collateral (269) skrev:
#268: Eksterne højttalere er altså ikke et must. Hjemme ved Misuma nøjedes vi med fjernsynets højttalere hvilket var ganske fint. Så mere fancy behøver det heller ikke være imo :)

Selvom mit sociale gen ikke er så pokkers veludviklet så nyd jeg i høj grad jeres selskab og sidder tit og nostalgierer over oplevelsen, med eller uden superlyd :P
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#277 Neranders 13 år siden

wimmie (271) skrev:

I hvert fald ikke når vi ser film som "The Room" og "Megapiranha" :p

Jeg stemmer for, vi ser Mega Shark vs. Gigant Octopus næste gang! :D

Kan man egentlig fryse snøfler, så vi kan gemme de, der blev til overs til næste gang?
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#278 Collateral 13 år siden

Neranders (275) skrev:
Bedst af de dårlige var dog Batman The Movie (Sharkrepellent spray!!!)

Den er da ikke en af de dårlige :P Den var jo selvbevidst! Bortset fra det synes jeg også det var super hyggeligt.

misuma (276) skrev:
Selvom mit sociale gen ikke er så pokkers veludviklet så nyd jeg i høj grad jeres selskab og sidder tit og nostalgierer over oplevelsen, med eller uden superlyd :P

Jamen jeg har det helt på samme måde! Du skulle have været med i går :)
Gravatar

#279 Nicki52 13 år siden

Okay, hvis højtalere ikke betyder, så er der bare blu-ray afspillere vi skal har afklaret hvem der tager med. Fjernsynet kan skrues op til at dem der står udenfor kan hører det. Hvis I begynder at rode i datoer, skal nok få min mutter og fatter ud.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#280 Skeloboy 13 år siden

Neranders (277) skrev:
Jeg stemmer for, vi ser Mega Shark vs. Gigant Octopus næste gang! :D

Den er også god!

Skriv ny kommentar: