Jeg vil gerne holde en Filmz filmhyggeaften. Men der er bare to ting jeg mangler. En blu-ray afspiller og højtalere. Det vil blive en dag hvor min mor og far er ikkke hjemme i weekendem, så kan I sove her. Det vil være godt hvis nogen kunne medbringe blu-ray afspiller og højtalere, og slå dem til, så skulle alt være iorden. Hvis jeg tager en maddres frem, kan der nok være tolv stykker. Hvis jeg kan få dem ud af huset en weekend, vil I så prøve at finde datoen. Hvis det hele er okay med jer.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Ps. Winnies Kat kender ikke ordet privacy, det tog mig fire forsøg, før jeg endelig ku lukke døren til badeværelset, uden at den var derinde også, den var godt nok stædig.
8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Ps. Winnies Kat kender ikke ordet privacy, det tog mig fire forsøg, før jeg endelig ku lukke døren til badeværelset, uden at den var derinde også, den var godt nok stædig.
8-)
Det er en hunkat ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#262 Nej, det har jeg ikke. Har aldrig fået brug for det før nu. Om en halv times tid skrive jeg lige hvilket fjernsyn vi skal se på. I har mere styr på det end jeg.
#263 I må selv bestemme hvordan I ser film bedst, men jeg vil anbefale vi ikke er 12 på madrassen. Der er stole og sofaer.
Men hvis I er in, skal vi lige finde en dato hvor vi smider mine forældre ud. Så er der det med hvem der tager blu-ray afspiller og højtaler med. Det er nærmest priotet et iforhold til datoen.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#268: Eksterne højttalere er altså ikke et must. Hjemme ved Misuma nøjedes vi med fjernsynets højttalere hvilket var ganske fint. Så mere fancy behøver det heller ikke være imo :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#261 Nicki52 13 år siden
#262 davenport 13 år siden
#263 gi-jones 13 år siden
#264 davenport 13 år siden
#265 elwood 13 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#266 wimmie 13 år siden
Det er en hunkat ;)
#267 wimmie 13 år siden
Der er en forklaring...men den er ikke fornuftig ;p
#268 Nicki52 13 år siden
Nej, det har jeg ikke. Har aldrig fået brug for det før nu. Om en halv times tid skrive jeg lige hvilket fjernsyn vi skal se på. I har mere styr på det end jeg.
I må selv bestemme hvordan I ser film bedst, men jeg vil anbefale vi ikke er 12 på madrassen. Der er stole og sofaer.
Men hvis I er in, skal vi lige finde en dato hvor vi smider mine forældre ud. Så er der det med hvem der tager blu-ray afspiller og højtaler med. Det er nærmest priotet et iforhold til datoen.
#269 Collateral 13 år siden
#270 davenport 13 år siden
;)