Jeg kan muligvis godt den 20. alligevel, da jeg havde opfattet mit tyskkursus slutter med eksamen den 12. august. Dog har jeg hørt rygter i klassen om, det først er den 18. og 19., der er eksamen. Er det tilfældet, så kan jeg godt den 20.
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
#38 Jep, tag bare film med - i tilfælde af at mine ca. 800 ikke slår til :P Nah, det' gas - Hvis I har en film I mener kunne være fed så tag den endelig med. Vi har Bluray-afspiller - også en amerikansk hvis nogen ligger inde med reg. A-film.
#39 Du skal da være så hjertelig velkommen til at komme med - vi skal nok finde plads :)
#44 Jeg vil også helst blive kørt men har ingen bil så det ligner tog. Det er jo kun til Fyn så der er jo ikke så langt min ven! :D
Ikke så langt?! Wtf, det er vist en underdrivelse af dimensioner det der! Eftersom Fyn er udlandet, så føles det, sådan rent psykologisk, som om at det er meget meget langt væk. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#41 Neranders 13 år siden
Jeg kan muligvis godt den 20. alligevel, da jeg havde opfattet mit tyskkursus slutter med eksamen den 12. august. Dog har jeg hørt rygter i klassen om, det først er den 18. og 19., der er eksamen. Er det tilfældet, så kan jeg godt den 20.
"That's rough, buddy."
#42 gi-jones 13 år siden
#43 wimmie 13 år siden
Jep, tag bare film med - i tilfælde af at mine ca. 800 ikke slår til :P
Nah, det' gas - Hvis I har en film I mener kunne være fed så tag den endelig med. Vi har Bluray-afspiller - også en amerikansk hvis nogen ligger inde med reg. A-film.
Du skal da være så hjertelig velkommen til at komme med - vi skal nok finde plads :)
Cool
Det lyder rigtig godt - der burde nok være nogen du kan få et lift med.
Jep, Ass-pizzaer er de bedste ;p
#44 Bony 13 år siden
#45 Wangsgaard 13 år siden
Jeg vil også helst blive kørt men har ingen bil så det ligner tog. Det er jo kun til Fyn så der er jo ikke så langt min ven! :D
#46 Bony 13 år siden
Ikke så langt?! Wtf, det er vist en underdrivelse af dimensioner det der! Eftersom Fyn er udlandet, så føles det, sådan rent psykologisk, som om at det er meget meget langt væk. ;)
#47 Bony 13 år siden
Det ville seriøst også være en kæmpe bil hvis den lignede et tog! :-O
#48 Bony 13 år siden
(...)
Ved nærmere eftertanke, count me in! :D
#49 Bony 13 år siden
(..)(.) = SHE GOT THREE NIPPLES! FREAK.. "We accept you, one of us! Gooble Gobble!"
#50 Wangsgaard 13 år siden
Var til tequila fest i lørdag og du var savnet!!!!
Selvom fyn er langtvæk kommer jeg alligevel for det er min sidste chance at se mine fellow filmzer inden jeg rejser :)