Neranders, Collateral og Movie1000> Er det helt udelukket med den 20.? Altså jeg kan naturligvis begge dage, men jeg skal arbejde søndag den 14. så jeg vil blive mest glad for den 20. Men retter mig naturligvis efter flertallet i sidste ende ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#34: Intet er umuligt. Har blot en anden invitation stående til den 20., men dette tager prioritet, så hvis det er der vi lander, er det der jeg kommer :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Årh... det ser ellers ud til at det bliver den 20. med 10 deltagere (11 hvis Cyberzed tager sin kvinde med ;) Movie1000 og Neranders, I skal naturligvis være velkomne hvis jeres planer ændrer sig; skal nok sørge for at der er siddepladser nok :)
Jeg tænker lidt at vi selv sørger for egne drikkevarer og hver især medbringer lidt hygge-snacks til den store snack-pulje og til aftensmad kan vi evt. bestille pizza fra Assens :D
Hvordan lyder det?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#31 Collateral 13 år siden
#32 wimmie 13 år siden
#33 Lord Beef Jerky 13 år siden
#34 wimmie 13 år siden
Altså jeg kan naturligvis begge dage, men jeg skal arbejde søndag den 14. så jeg vil blive mest glad for den 20.
Men retter mig naturligvis efter flertallet i sidste ende ;)
#35 Collateral 13 år siden
#36 MOVIE1000 13 år siden
#37 wimmie 13 år siden
Movie1000 og Neranders, I skal naturligvis være velkomne hvis jeres planer ændrer sig; skal nok sørge for at der er siddepladser nok :)
Jeg tænker lidt at vi selv sørger for egne drikkevarer og hver især medbringer lidt hygge-snacks til den store snack-pulje og til aftensmad kan vi evt. bestille pizza fra Assens :D
Hvordan lyder det?
#38 Collateral 13 år siden
#39 Takfornu 13 år siden
#40 dyg 13 år siden