Gravatar

#41 DarkLight 15 år siden

Jeg er selvfølgelig kampklar! Men kommer lidt an på hvilke weekend i lægger jer fast på.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#42 lagoni 15 år siden

Jaja, rolig, jeg er lige her :) Jeg er umiddelbart interesseret, men det er lidt økonomien og overnatningsmuligheder (min faste mulighed er lige flyttet) der står i vejen. Men hvis der kommer en dato, skal jeg nok lige se på planer o0g konto.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#43 gi-jones 15 år siden

Point taken on overnatning. Vi burde nok lige undersøge hvor vi kan være. Under alle omstændigheder kommer vi jo nok ikke tidligt i seng, så en mulighed for at sove ligesom i Odense ville nok være smart.

Darklight: Var det ikke dig, der lavede den der afstemningsting sidst? Ville det være muligt at gøre noget tilsvarende for os.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#44 DarkLight 15 år siden

#43, det vil jeg godt, men det er skam meget nemt selv at sætte op. Jeg brugte denne side.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#45 gi-jones 15 år siden

Tjek. Så kigger vi lige på det selv. Takker.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#46 davenport 15 år siden

Så fandt jeg også tråden. Har ikke lige haft tid til net de sidste par dage (barnedåb), men umiddelbart er jeg også med.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#47 cyberzed 15 år siden

Klar melding fra de svenske vildmarker :D
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#48 Highland Park 15 år siden

gi-jones (35) skrev:
For nu lige at opsummere B-filmz-konceptet så han det altså først og fremmest om en undskyldning for at mødes og snakke. Se på filmene som et diskussionsoplæg :)

Godt argument. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#49 gi-jones 15 år siden

Sweet. Nu begynder det at ligne noget :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#50 davenport 15 år siden

Er der snaps?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: