Gravatar

#1 gi-jones 15 år siden

Set i lyset af den bragende succes, der var vores fælles julefrokost et par måneder tilbage, og de stadig tiltagende krav om et yderligere arrangement af en lignende beskaffenhed, har Elwood og jeg selv besluttet, i al ydmyghed, at tilbyde vores service i forbindelse med afviklingen af et sådant :)

Med andre ord, vil vi gerne høre, om der vil være opbakning om vores lille projekt. Beskrivelse følger.

For det første er det jo en kendt sag, at vi residerer i Århus, og hvis vi skal forestå arrangmentet vil det nødvendigvis blive her i nærområdet. Vi er klar over at det kan blive et problem for nogen, men kan det overkommes?

Dernæst, mener vi ikke at vi vil vente helt til næste jul, og derfor er julefrokost måske ikke en brugbar løsning. Altså, har vi brug for en anden undskyldning for at mødes :) Snakken faldt helt naturligt, for Elwood og mig selv, på det vi i fællesskab kalder "Hollywoods uslebne diamanter". Med andre ord, film af en sådan beskaffenhed at de fremstår som morsomme imod deres skaberes vilje, og af en kvalitet der gør det ganske legitimt at småsludre lidt undervejs. Vi har selv gjort det til en ganske underholdende tradition at mødes med et par bekendte og more os over hvad der slipper igennem kvalitetsfilteret hos forskellige filmproducenter. Vi beskæftiger os mest med nyere film, så ingen obskure drive-in-film fra 50'erne eller mystiske karatefilm i sort/hvid.

Tanken er således at stille et lille arrangement på benene, hvor vi vil forestå udvælgelsen og fremvisningen af disse film i et, om ikke THX-godkendt miljø, så i hvert fald noget der viser disse mesterværker fra deres bedste sider. Dertil en eller anden form for affodring, der dog nok ikke vil nåsamme kulinariske højder som ved julefrokosten, men det er vel også ok, når man nu ikke kalder det en frokost?

Anywho, er det noget der kunne have interesse? Jeg ved ikke helt hvornår vi skulle gøre det, men hen imod slutningen af februar måske?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#2 elwood 15 år siden

elwood melder sig self. under fanen straks.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 dyg 15 år siden

Som sagt andetsteds, så er jeg også game!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4 tiany 15 år siden

Jeg er også klar... :)
Valar morghulis
Gravatar

#5 christianhg 15 år siden

Kan I give et eksempel på et sådan mesterværk? Jeg er lidt forvirret. Jeg bor forresten i Århus, såååå....
Are you crazy? The fall will probably kill you.
Gravatar

#6 dyg 15 år siden

Der er jo f.eks. Abraxas!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#7 elwood 15 år siden

Cabin feever var den film som startede det hele for os, for lige og tage andet eksemple.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8 Skeloboy 15 år siden

Har ingen af den type film...men jeg har da A Viking Saga:)
Gravatar

#9 tiany 15 år siden

Må jeg forresten forslå starten af marts i stedet for slutning af februar - da der ligger sådan en lille ting kaldet Oscar-uddeling i den sidste weekend i februar (22.feb)
Valar morghulis
Gravatar

#10 elwood 15 år siden

Ahh good point, minder mig om jeg lige skal ha fri fra arbejde om mandagen.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: