Gravatar

#31 Highland Park 15 år siden

#30: Herligt!
Jeg selv har ikke nogen bekendtskaber tilbage i Århus men lidt familie er der da.

Ligesom dig savner jeg også Århus men ikke landsbyen. Det var et dejligt sted at vokse op, men jeg tror, at jeg ville kede røven af led, hvis jeg skulle bo der den dag i dag. Dog ville jeg ikke afvise, at jeg kunne finde på at flytte tilbage, når jeg engang får børn. Der er noget særligt ved at vokse op i små, milde flækker med naturen som sin baghave.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#32 elwood 15 år siden

Så kan i så holde op med alt det her offtopic, det plejer vi da aldrig og ha noget af på filmz ehh altså.... 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#33 dyg 15 år siden

Jeg så tre elefanter i en Fiat Panda i dag!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#34 Highland Park 15 år siden

#32: Ja ja, bare fordi det er "jeres" tråd... hmpf!

#33: Wow! :D
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#35 gi-jones 15 år siden

Ok, så er jeg tilbage :) Jeg har den her tjans med at undervise på en ungdomsskole om mandagen, der desværre holder mig væk fra mine online forpligtelser. Jeg undskylder ydmygst :)

Jeg tror vi skal droppe Oscar-ideen. Det var kun en strøtanke og det lyder ikke for alvor til at have folks interesse.

For nu lige at opsummere B-filmz-konceptet så han det altså først og fremmest om en undskyldning for at mødes og snakke. Se på filmene som et diskussionsoplæg :)

Umiddelbart tæller jeg 6 der har udtrykt interesser (mig selv og Elwood inkluderet).

Hvor er Wimmie, Davenport og Lagoni blevet af i denne sammmenhæng???
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#36 elwood 15 år siden

#35

Wimmie har vist interesse, hun har bare ikke fundet herind endnu, katten er sikkert rendt med hendes Mus, så hun ik kan tjekke filmz 8-)

men se Her

#3555 der giver hun lidt lyd fra sig.

Lagoni finder sikkert også herind gætter jeg på.

#35 hehe ja lad os prøve og komme i guiness book of record ved og snakke længst tid om Casper Van Dien f.eks. 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#37 cansi 15 år siden

Nu er jeg selv fra Århus, så jeg er også med på idéen om en slags "event"
Men ikke oscar. Det bliver der hjemme, hvor jeg hepper på The Dark Knight. Og hvor jeg helt sikkert skriger for hver pris den vinder:D
Gravatar

#38 dyg 15 år siden

Jeg skriger også... af smerte.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#39 elwood 15 år siden

Thomas Newman skal bare vinde for best score så jubler jeg i mine små hænder, og en lille dørstopper til Fincher ville heller ikke være dårlig.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#40 Takfornu 15 år siden

Oscar, Skæve film, Sjove film ... whatever det vigtigste er jo at vi får nogle sjove timer sammen :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !

Skriv ny kommentar: