Gravatar

#11 gi-jones 15 år siden

#7: Den her var også ret god.

#8: Viking Saga er også en værdig kandidat, men i en lidt anden boldgade :)

Elwood: Alternativt kunne vi selvfølgelig lave et Oscar-arrangment?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#12 elwood 15 år siden

#11 Stealth Mammuten.

Det har bare et andet problem det er TV2 film der sender OScar eller nogen af de andre kanaler, og desuden er man i komkurrence med Nordisk film biografer, men ja måske, jeg hælder dog mest tl et B/C film arrangement lige pt.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13 Takfornu 15 år siden

Den dersens ide med et Oscar Event er nu ikkr helt dum :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#14 elwood 15 år siden

nej, men de er bare lige det med hvem som sender det og hvo'en man løser dette.

Der er Tv 2 film, og så noget tysk tv kanal, og så ja det man ikke siger højt, men starter med S og slutter på ream.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15 Takfornu 15 år siden

# 15 Mener det er TV 2 Film og DR2 i et samarbejde, men en projektor skulle kunne klare den sag ;) .... Men finde et større lokale med kabel tv endsige digitalt HD bliver nok svært :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#16 elwood 15 år siden

#15 Tv film er direkte, med fantastiske afbrydelser og snak over taler og andrer ting.

DR2 sender sammendrag dagen efter.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17 gi-jones 15 år siden

Vi kan mødes og se sammendraget? :-)

Men spørgsmålet er selvfølgelig hvor stor opbakning der er til den oprindelige idé. Indtil videre er det ikke en overvældende tilslutning må man jo sige.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#18 evermind 15 år siden

Jeg synes, det lyder som en fed idé. Jeg må dog være svar skyldig mht. hvorvidt jeg kan, da en hjemlig finanskrise strammer grebet lidt om mig i disse tider ... :S

Men det er da altid noget, at det så er i Århus, da der rent faktisk findes okay billige busafgange (distancen betragtet) mellem København/Roskilde og Århus. Så måske. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#19 dyg 15 år siden

Angående Oscar, så har jeg tv2 film (og tv2 film hd - og et 50" plasma tv naturligvis), men A) jeg har ikke plads til ret mange og B) jeg er ikke sikker på, at jeg kan få fri dagen efter.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#20 tiany 15 år siden

Jeg er med på det første ideen til det første arrangement. Oscar-ideen er jeg ikke med på, har allerede været i gang med at planlægge noget hjemlig hygge med et par venner.
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: