haha. Troede også det var en joke. Kan jo ikke rigtig tage stilling til det når jeg ikke kan se hvad der stod. Nu er Takt og tone nok heller ikke det i et mest berygtet for :)
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
#16 Helt overordnet kan jeg sige, at vi rigtig gerne vil have debat, diskussion og stor uenighed. Men at kalde folk nedværdigende ting vil vi helst være fri for her på Filmz - det håber vi, at du, som alle andre, vil respektere. På forhånd tak.
Vh. Filmz-teamet.
Jeg synes, det er fuldstændig åbenlyst, at Kyllingebenets "frastødende" her var ment ironisk, særligt i og med at han skrev det til alle - som en slags kommentar til den generelt negative tone i tråden, antager jeg. Og det er jo ikke et grimt ord i udgangspunktet.
Men på en pudsig måde bekræfter det jo oplæggets pointe med, at det virker lidt uforudsigeligt, hvor Filmz modererer og ikke modererer. At folk tror han selv har skrevet "[EDIT. Red.]" er jo heller ikke underligt - det havde jo været en anden, men tilsvarende form for ironi.
Jeg kan dog ikke få ondt i røven over, at links til piratdistribution censureres. Det skal I bare have "thumbs up" for. Hvad folk gør i det private, det må de selv styre, men beskyt gerne sitet imod opfordringer og instruktioner til ulovligheder.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Nej, din pointe var vel, at de skulle lade være, siden de ikke censurerede alting? Jeg må indrømme, jeg aldrig har forstået dobbeltmoral-argumentet. Det er som at sige, at fordi nogen ikke går langt nok, så bør de hellere være totalt passive. Og det forstår jeg ikke. At censurere de nævnte links er da bedre end ingenting.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Filmz bør nok censurere alle former for oprigtig opfordring på lovbrud, men jeg ville være fuldstændig ligeglad, hvis de ikke gjorde det. Udover det bør man først gribe ind, når en bruger bliver et problem for helheden. Her er grænsen nok ret subjektiv, men personligt synes jeg ikke, de var hårde nok overfor Yellow-TV (der i øvrigt stadig dukker op fra tid til anden). Små verbale slagsmål, ironi, sarkasme og hård tone skal der sgu være plads til.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
En af de længste tråde på Filmz hedder "Hvilken fil skal du se nu..." - Hvis det ikke er opfordring til pirateri, så ved jeg ikke lige, hvad det er :-) Dobbeltmoral FTW - Men jeg er selvfølgelig helt enig i at deciderede links til materiale skal censureres...
Have You Got The Will To Be Weird - IMDB Profil: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=18871440
Nej, din pointe var vel, at de skulle lade være, siden de ikke censurerede alting?
Det var det så ikke, nej. Jeg har svært ved at se, hvordan du konkluderer det ud af noget af det jeg skriver?
Min pointe var ikke, at de skulle gøre noget som helst anderledes. Som jeg skrev indledningsvis: "Personligt er jeg pisseligeglad, det er blot en strøtanke fra stambordet."
Min pointe var den blotte konstatering af, at man har travlt med en del af dansk ret og ikke en anden.
Jeg synes det er glimrende, at de censurerer piratlinks; omvendt, gjorde de det ikke, så lå jeg ikke søvnløs. Jeg er - igen, som jeg skrev indledningsvis - ligeglad. Det ændrer ikke på mit verdensbillede eller min adfærd, om de gør det ene eller det andet.
#21 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden
Det troede jeg også, altså at han selv havde indsat redigeringen! HAHA
Men ja, der er åbenbart nogen på adm., der har svært ved art fange ironi.
Sjovt, at der bliver redigeret netop i denne tråd, der handler om Filmz' cencur.
#22 Åkepool 10 år siden
Jeg troede sgu også at han selv havde lavet det i spas.
#23 Kisbye 10 år siden
Kan jo ikke rigtig tage stilling til det når jeg ikke kan se hvad der stod.
Nu er Takt og tone nok heller ikke det i et mest berygtet for :)
#24 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden
#16...
#25 Riqon 10 år siden
Jeg synes, det er fuldstændig åbenlyst, at Kyllingebenets "frastødende" her var ment ironisk, særligt i og med at han skrev det til alle - som en slags kommentar til den generelt negative tone i tråden, antager jeg. Og det er jo ikke et grimt ord i udgangspunktet.
Men på en pudsig måde bekræfter det jo oplæggets pointe med, at det virker lidt uforudsigeligt, hvor Filmz modererer og ikke modererer. At folk tror han selv har skrevet "[EDIT. Red.]" er jo heller ikke underligt - det havde jo været en anden, men tilsvarende form for ironi.
Jeg kan dog ikke få ondt i røven over, at links til piratdistribution censureres. Det skal I bare have "thumbs up" for. Hvad folk gør i det private, det må de selv styre, men beskyt gerne sitet imod opfordringer og instruktioner til ulovligheder.
#26 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden
Det var bestemt heller ikke min pointe. Men det er du nok også med på :-)
#27 Riqon 10 år siden
Nej, din pointe var vel, at de skulle lade være, siden de ikke censurerede alting? Jeg må indrømme, jeg aldrig har forstået dobbeltmoral-argumentet. Det er som at sige, at fordi nogen ikke går langt nok, så bør de hellere være totalt passive. Og det forstår jeg ikke. At censurere de nævnte links er da bedre end ingenting.
#28 Lord Beef Jerky 10 år siden
#29 dslacker 10 år siden
Dobbeltmoral FTW - Men jeg er selvfølgelig helt enig i at deciderede links til materiale skal censureres...
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=18871440
#30 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden
Det var det så ikke, nej. Jeg har svært ved at se, hvordan du konkluderer det ud af noget af det jeg skriver?
Min pointe var ikke, at de skulle gøre noget som helst anderledes. Som jeg skrev indledningsvis: "Personligt er jeg pisseligeglad, det er blot en strøtanke fra stambordet."
Min pointe var den blotte konstatering af, at man har travlt med en del af dansk ret og ikke en anden.
Jeg synes det er glimrende, at de censurerer piratlinks; omvendt, gjorde de det ikke, så lå jeg ikke søvnløs. Jeg er - igen, som jeg skrev indledningsvis - ligeglad. Det ændrer ikke på mit verdensbillede eller min adfærd, om de gør det ene eller det andet.