Gravatar

#31 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

dslacker (29) skrev:
En af de længste tråde på Filmz hedder "Hvilken fil skal du se nu..." - Hvis det ikke er opfordring til pirateri, så ved jeg ikke lige, hvad det er :-)

Ha :-)
Doctor Last Warning
Gravatar

#32 Riqon 10 år siden

Doom 2: Hell on Earth (30) skrev:
Min pointe var ikke, at de skulle gøre noget som helst anderledes. Som jeg skrev indledningsvis: "Personligt er jeg pisseligeglad, det er blot en strøtanke fra stambordet."

Så din pointe var, at de skulle fortsætte med at være dobbeltmoralske, som du mener de er?
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#33 Riqon 10 år siden

dslacker (29) skrev:
En af de længste tråde på Filmz hedder "Hvilken fil skal du se nu..." - Hvis det ikke er opfordring til pirateri, så ved jeg ikke lige, hvad det er :-)

Der er vel egentlig altid tale om filer, nu da film er blevet en digital størrelse ;-)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#34 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Riqon (32) skrev:
Så din pointe var, at de skulle fortsætte med at være dobbeltmoralske, som du mener de er?

Du kan ikke læse. Fair enough ;-)
Doctor Last Warning
Gravatar

#35 davenport 10 år siden

Hvem er egentlig "Filmz" lige nu? Er det bare Morten og Johan + freelance anmeldere eller hur?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#36 Space Monster 10 år siden

I.. AM.. FILMZ
“There are no heroes... In life, the monsters win.”
― George R.R. Martin
Gravatar

#37 Kisbye 10 år siden

Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#38 Geekalot 10 år siden

#35 hvis bare morten, kunne godt savne 80% mere johan på siden :)
Gravatar

#39 davenport 10 år siden

Han har ikke tid til alt det pjat. Han sidder jo hele tiden i VIP´en med de kendte ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#40 MOVIE1000 10 år siden

davenport (39) skrev:
Han har ikke tid til alt det pjat. Han sidder jo hele tiden i VIP´en med de kendte ;)

Eller har travlt med at stalker J.J. Abrams.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: