Gravatar

#41 Åkepool 10 år siden

MOVIE1000 (40) skrev:
Eller har travlt med at stalker J.J. Abrams.

They are spooning as we speak ;)

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#42 Riqon 10 år siden

Doom 2: Hell on Earth (34) skrev:
Du kan ikke læse. Fair enough ;-)

Hvad? :P
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#43 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Riqon (42) skrev:
Hvad? :P

Når du kan udlede, at min pointe var, at Filmz skulle fortsætte med at være dobbeltmoralske, som jeg mener de er, da må jeg med beklagelse påpege, at du ikke kan læse.

Jeg skrev:

Min pointe var ikke, at de skulle gøre noget som helst anderledes. Som jeg skrev indledningsvis: "Personligt er jeg pisseligeglad, det er blot en strøtanke fra stambordet."

Du skrev:

Så din pointe var, at de skulle fortsætte med at være dobbeltmoralske, som du mener de er?

Det skrev jeg jo ikke. Jeg skrev, at jeg var ligeglad (om de gjorde det ene eller det andet), og at jeg alene påpegede forholdet. Hvis jeg derimod havde skrevet:

Min pointe var ikke, at de ikke skulle gøre noget som helst anderledes

så var sagen en anden. Der er ret stor forskel.

Normalt er jeg ikke krakiler i onlineforum - omend der konstant er belæg for at være det - men nu var det jo så tydeligt, at du gik efter at læse mit indlæg, som Fanden læser biblen. Det har du gjort før... Det lader jeg ikke gå ubemærket hen.

Det står folk frit for at tolke og tyde. Det skal bare helst være dækket ind under ordlyden...
Doctor Last Warning
Gravatar

#44 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

PS: Det falder dig vel også naturligt at tolke bredt med din teologiske baggrund, så du er undskyldt :-)
Doctor Last Warning
Gravatar

#45 Allan Jacobsen 10 år siden

Jeg vil mene, at alle opfordringer til ulovligheder skal forbydes. Og jeg synes heller ikke, at det er dobbeltmoralsk at opfordre til en ulovlighed og at være imod en anden. Altså...bare fordi man bryder en lov, bryder man jo ikke alle andre også.

Men lige et spørgsmål: hvis man nu gerne vil gøre det lovligt, hvordan kan jeg så bestille for mere end 80 kr fra USA? Skal jeg, når jeg modtager pakken, deklarer det til PostDK? For jeg er nemlig ret sikker på, at det er sælger, der skal sørge for den deklaration. Hvis de skriver noget andet uden på(en lavere værdi, så tolden ikke tager det), er det ikke mig, der har gjort noget ulovligt. Jeg ved hvert fald, at de gange, jeg har set noget til udlandet, har jeg skulle skrive værdien på. Derfor er det vel heller ikke ulovligt at finde sider, hvor man kan komme uden om told...specielt ikke, hvis det er en lovlig side(well, duh).

Til gengæld er censureringen af Kyllingebenets indlæg noget værre pis, og hvis det er noget filmz vil begynde på fremover, så er jeg helt sikkert skredet...
The nerd formerly known as Skeloboy
Gravatar

#46 Riqon 10 år siden

Allan Jacobsen (45) skrev:
Til gengæld er censureringen af Kyllingebenets indlæg noget værre pis, og hvis det er noget filmz vil begynde på fremover, så er jeg helt sikkert skredet...

Ditto.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#47 Highland Park 10 år siden

Kyllingebenet (16) skrev:
Var [EDIT. Red.] virkelig så slemt et ord, at det blev underlagt [EDIT. Red.]? Lol

Utroligt med tanke på alle de gange visse brugere i ramme alvor har svinet hinanden til uden at det har medført en reaktion fra Filmz' side.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#48 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Allan Jacobsen (45) skrev:
Jeg vil mene, at alle opfordringer til ulovligheder skal forbydes. Og jeg synes heller ikke, at det er dobbeltmoralsk at opfordre til en ulovlighed og at være imod en anden. Altså...bare fordi man bryder en lov, bryder man jo ikke alle andre også.

INTET af dette giver nogen logisk mening, men fred med det :-)
Doctor Last Warning
Gravatar

#49 Allan Jacobsen 10 år siden

Det skulle læses mere adskilt...

1) Jeg mener, at filmz bør censurere alle ting, der opfordrer til ulovligheder

Og den anden var noget med dobbeltmoralskhed at gøre...og altså ikke noget om hvad filmz bør forbyde.

2) Bare fordi man går op i at overholde en lov, og er ligeglad med en anden, er man ikke dobbeltmoralsk.
The nerd formerly known as Skeloboy
Gravatar

#50 Driver 10 år siden

Allan Jacobsen (49) skrev:
Det skulle læses mere adskilt...

2) Bare fordi man går op i at overholde en lov, og er ligeglad med en anden, er man ikke dobbeltmoralsk.

Det er da ellers nærmest sådan, at man bl.a. definerer dobbeltmoral:

indstilling der fordømmer visse forhold og samtidig accepterer visse andre, lige så forkastelige forhold - ordnet.dk

Må hoppe med på Dooms vogn - Det du skriver, giver heller ikke meget mening, når jeg læser det.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”

Skriv ny kommentar: