Gravatar

#3 davenport 13 år siden

Pga. en kunst-sindsyg dansklærer mellem 7-10. klasse, er jeg ret vild med alt af Turner.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4 Skeloboy 13 år siden

Jeg har intet forhold til malerier overhovedet...der er selvfølgelig malerier, jeg synes er pænere end endre, men for det meste er jeg ret så meget indifferent...jeg står og ser på et maleri, og tænker for det meste: "den er da meget pæn..."

Har det på samme måde med arkitektur, skulpturer og andet visuel kunst(eller hvad fanden det hedder)
Gravatar

#5 MMB 13 år siden

Prøv at se mit øverste link! :D
Gravatar

#6 Skeloboy 13 år siden

#5 - jamen igen, så tænker jeg: meget flot, men so what?
Gravatar

#7 Collateral 13 år siden

Jeg er ret vild med Otto Frello.

Foeller (2) skrev:
Alt af Vladimir Kush <- Tjek linket!!!!!

Kendte ham ikke, men det er virkelig nogle flotte billeder!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#8 BN 13 år siden

Foeller (2) skrev:
Alt af Vladimir Kush <- Tjek linket!!!!!

Uha, det er godt! Utroligt fantasifulde og inspirende billeder. Lige min stil!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#9 Slettet Bruger [2324506846] 13 år siden

#4 Jeg har heller ikke noget forhold til malerier. Det rører ikke rigtig noget i mig, men det gør det sikkert for dem der maler værkerne. Jeg tror at det kan have en vis terapeutisk virkning, på samme måde som musik.

Jeg har det lidt anderledes med arkitektur, da jeg kan se en vis form for funktionalitet i værkerne. Og så synes jeg nok også at mange af værkerne indenfor disse områder er mere imponerende end for eksempel ved malerier. Men det skyldes måske også mit forhold til malerkunsten.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#10 davenport 13 år siden

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: