Gravatar

#91 DarkLight 16 år siden

Overhovedet ikke. Honor the BroCode.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#92 evermind 16 år siden

#60
Nej, jeg gider bare ikke, hvis hende dér lagoni komm... øh, nevermind. ;)

Det er bare meget rart at vide, om der kommer nogen, jeg føler mig nogenlunde på talefod med, da jeg ikke altid er så god til at møde mange nye mennesker på én gang. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#93 dyg 16 år siden

Jeg skulle med glæde tale zombier med dig hele aftenen, hvis jeg bare kunne komme :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#94 DarkLight 16 år siden

#92, jeg har nøjagtig samme problem, så det tror jeg ikke du skal være bekymret for. Sikker på det nok skal blive sjovt. Om ikke andet har vi alle samme interesseplatform. Så hvis alt andet svigter, så tal xXx med CyberZed ;)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#95 cyberzed 16 år siden

#94 Snakker vi om filmen eller genren ;)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#96 DarkLight 16 år siden

Er der nogen forskel?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#97 PredatorX 16 år siden

Mail sendt.. så kan jeg drikke en lille en med Davenport. Kommer Narniabæver ikke? :-(
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#98 evermind 16 år siden

Thanks, you guys. :)

Og jeg er absolut åben for at debattere de tre krydser, titel såvel som genre, hehe.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#99 elwood 16 år siden

Hopla på filmz hehe 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#100 davenport 16 år siden

ÉN???? Vi skal da drikke igennem!!!

Jeg er ganske god til at møde nye mennesker, men vi kender jo hinnanden på et eller andet plan, så isen brydes sikkert hurtigt.
Ellers finder vi lige på en teambuildingleg, så vi rystes sammen. Evt. noget der indeholder druk og højder.... ;D

Og jeg skal nok sende pengene, har bare bøvl med netbanken og den slags. Jeg er god for dem!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: