#92 - helt forståeligt, jeg var også sikker på der kom nogen jeg kendte før jeg begav mig ud i det. Men hvis du bestemmer dig for du vil med, sender du bare en besked inden den 22.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
I forhold til lagoni's sidste liste har disse sagt "Ja" til at komme, men har så ikke sagt noget siden :) Har de fortrudt, så snart det blev konkret eller kommet noget andet i vejen?
Navarre3 (Har meldt fra i tråden. God stil :) ) Colocho nayze Yoshimura Mr gaijin evermind Wimmie (Britta?)
EDIT: Altså... Ikke god stil at Per har meldt fra, men god stil at han siger det. I ved hvad jeg mener! :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#101 lagoni 16 år siden
#102 Skeloboy 16 år siden
Jeg er pissegod til at møde nye mennesker, så det tænker jeg slet ikke over
Og hvis der er for stille, så napper vi bare noget snaps i en fart;)
Og apropos snaps...hvor mange drikker snaps?...hvis jeg køber en flaske og Darklight har noget med også, så er det vel passende?...
#103 DarkLight 16 år siden
I forhold til lagoni's sidste liste har disse sagt "Ja" til at komme, men har så ikke sagt noget siden :) Har de fortrudt, så snart det blev konkret eller kommet noget andet i vejen?
Navarre3 (Har meldt fra i tråden. God stil :) )
Colocho
nayze
Yoshimura
Mr gaijin
evermind
Wimmie (Britta?)
EDIT: Altså... Ikke god stil at Per har meldt fra, men god stil at han siger det. I ved hvad jeg mener! :)
#104 cyberzed 16 år siden
#105 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#106 elwood 16 år siden
og også bare lige for at bumpetibump tråden her for den ik røg væk hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#107 lagoni 16 år siden
Patriarch og evermind (og hvem der ellers lsæer med), overvejer I stadig? :)
#108 DarkLight 16 år siden
#109 davenport 16 år siden
#110 gi-jones 16 år siden