Gravatar

#211 Outbound Sith 15 år siden

Det bliver svært at sidde dreng-pige hele vejen rundt om bordet. :)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#212 evermind 15 år siden

#211
You WILL be my bitch! :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#213 Outbound Sith 15 år siden

Hmm... Walked right into that one...
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#214 davenport 15 år siden

Serves you right, biatch! ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#215 evermind 15 år siden

I'll be Charlie and you can all be my angels. :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#216 davenport 15 år siden

Kæft jeg glæder mig til i morgen. Det bliver rigtig sjovt!! :)
Er alle klar? - Jeg har fået lidt ondt i halsen, men det er ikke noget, lidt sprut ikke kan rense væk igen. Faktisk er snaps jo det bedste, når man har ondt i svælget.
(Kunne være man skulle varme op i aften med en halv abe og et spil WOW?)

Jeg samler Tiany op kl. 14 i Kolding, så vi er der nok ved 3tiden... Håber du er god til kørselsvejledninger, Tiany? Jeg skulle engang til Sønderborg, og havnede et godt stykke nede i Tyskland ovre ved Tønder...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#217 elwood 15 år siden

gi-jones påstår hans bil er et ambefi køretøj, så det kan være vi lige skal ha det testet på vej derover 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#218 DarkLight 15 år siden

Jeg har filteret snaps og prøvesmagt den. Derefter røg den i fryseren for at prøvesmage den kold. Så må vi se om det er godt. Og om jeg tager noget med :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#219 Patriarch 15 år siden

Jeg er ikke klar... har ikke lige haft tid til at nappe en DVD film til pakkelegen. Men håber at få set på det... DEAAAADLINE IDDAAAAGGG......

Back to work...
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#220 tiany 15 år siden

#216 Okay - altså det kan godt være jeg lige finder en kørselsvejledning på Krak - har ikke noget ønske om at havne på Sjælland eller Langeland :D

Jeg glæder mig sgu også, det bliver forhåbentlig sjovt... mangler kun lige at finde en dvd til pakkelegen, så er jeg klar.
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: