Kæft jeg glæder mig til i morgen. Det bliver rigtig sjovt!! :) Er alle klar? - Jeg har fået lidt ondt i halsen, men det er ikke noget, lidt sprut ikke kan rense væk igen. Faktisk er snaps jo det bedste, når man har ondt i svælget. (Kunne være man skulle varme op i aften med en halv abe og et spil WOW?)
Jeg samler Tiany op kl. 14 i Kolding, så vi er der nok ved 3tiden... Håber du er god til kørselsvejledninger, Tiany? Jeg skulle engang til Sønderborg, og havnede et godt stykke nede i Tyskland ovre ved Tønder...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg har filteret snaps og prøvesmagt den. Derefter røg den i fryseren for at prøvesmage den kold. Så må vi se om det er godt. Og om jeg tager noget med :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#211 Outbound Sith 16 år siden
Fox Mulder
#212 evermind 16 år siden
You WILL be my bitch! :P
#213 Outbound Sith 16 år siden
Fox Mulder
#214 davenport 16 år siden
#215 evermind 16 år siden
#216 davenport 16 år siden
Er alle klar? - Jeg har fået lidt ondt i halsen, men det er ikke noget, lidt sprut ikke kan rense væk igen. Faktisk er snaps jo det bedste, når man har ondt i svælget.
(Kunne være man skulle varme op i aften med en halv abe og et spil WOW?)
Jeg samler Tiany op kl. 14 i Kolding, så vi er der nok ved 3tiden... Håber du er god til kørselsvejledninger, Tiany? Jeg skulle engang til Sønderborg, og havnede et godt stykke nede i Tyskland ovre ved Tønder...
#217 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#218 DarkLight 16 år siden
#219 Patriarch 16 år siden
Back to work...
#220 tiany 16 år siden
Jeg glæder mig sgu også, det bliver forhåbentlig sjovt... mangler kun lige at finde en dvd til pakkelegen, så er jeg klar.