Gravatar

#221 wimmie 15 år siden

Jeg er klar...mangler bare at fremskaffe nogle drikkevarer....men det afhænger også meget af om jeg selv skal køre eller om jeg kan overtale kæresten til at bringe og hente :D
Ved ikke helt hvornår jeg dukker op...sådan hen ad etermiddagen sikkert...

Jeg fandt min pakkelegs-dvd i går :D
Held og lykke til den der får den....

(ok, jeg har ikke selv set den; kan jo være det rent faktisk er en fantastisk film)

Var der andet man skulle have med? Udover dvd og drikkevarer?

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#222 wimmie 15 år siden

Har lige læst om min pakkelegs-film på IMDB og jeg er nu overbevist om at det var det rette valg ;P


Anyway, vil I ikke lige gøre mig en tjeneste? gå ind på http://radio100fm.dk/nulprocent og giv generøse stemmer til billedet af pigen i den gule t-shirt med grisen på hovedet - nederst på siden :)
(nej, det er ikke mig men min veninde THilde), så jeg kan vinde en konkurrence.

tak :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#223 cyberzed 15 år siden

Jeg skal have bagt lidt julebag her i aften så der er noget at guffe af :) samt jeg skal have shoppet øl og en gave nu her efter arbejdet...jeg nænner ikke at belaste andre med en xXx :)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#224 DarkLight 15 år siden

Jeg har nu heller ikke shoppet øl endnu...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#225 evermind 15 år siden

Jeg skal videre til Vejle om søndagen og tænkte på, om nogen af jer elskværdige mennesker, der er i bil og bor i Jylland mon skal bare et stykke af den vej, så jeg kan spare lidt af togbilletten - er nemlig broke as fuck for tiden.

Men glæder mig også til at se jer i morgen. Det skal sgu nok blive spændende! Outbound og jeg regner med at være i Odense ved 16-tiden. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#226 tiany 15 år siden

Har valgt at droppe øl til fordel for Captain Morgan og Cola - Så er jeg nemlig fri for at bruge penge jeg ikke har, på øl..

#222 En stemme tilføjet
Valar morghulis
Gravatar

#227 evermind 15 år siden

#226
Go' smag dér! :) Kaptajnen plejer også at være mit foretrukne mærke, men nu må vi se, hvad økonomien rækker til denne gang ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#228 Skeloboy 15 år siden

Jeg er superklar...Lagoni og undertegnet handler ind i dag...det bliver fandeme godt i morgen:)...tror jeg tager en flaske snaps med, så kan folk egentlig bare få lidt af den...har også fundet en DVD, men den er lidt nederen(ikke engang på den sjove måde), så får lige købt en anden. Jeg tager også Master of Movies med, men det er nok alt for let(og man kan kun være fire).
Gravatar

#229 tiany 15 år siden

#228 Man kan jo altid spille i hold
Valar morghulis
Gravatar

#230 Patriarch 15 år siden

Ang. Masters of the Movies. jeg foreslår følgende:

Vi laver 4 tilfældige hold a 4 (og et med 3)

- For at få rigtigt svar skal alle medlemmer svare på et spørgsmål inden for kategorien.
- Et medlem der ikke kender svaret må få hjælp af andre på holdet. Dette må gøres af ét medlem per runde.
- Citat spørgsmålene som man skal svare på for at afslutte spillet er åbne for alle på holdet (ellers tror jeg ikke vi bliver færdige).
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: