Gravatar

#241 wimmie 15 år siden

Vi er da i det mindste nogle af de seje der er født i 80'erne :P
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#242 Patriarch 15 år siden

#237

Jeg kan sagtens nappe en brik med, men med 5 Hold er der noget mere downtime hvor man (eller nogen fra ens hold) ikke skal svare på spørgsmål.

Tænker lige... Det er muligt man kunne lave et eller andet hvor de andre hold kan byde ind, eller evt. køre to hold af gange. Thinking.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#243 evermind 15 år siden

#227
Tak for tanken ellers. Jeg må appellere til dværgen så ... ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#244 tiany 15 år siden

Ja jeg er i hvert fald ikke den ældste, tror tværdigmod jeg næsten er den yngste...

Kaffe...mmmm...man burde have fundet noget Bailey, men pyt kaffe er også godt, sort
Valar morghulis
Gravatar

#245 wimmie 15 år siden

Tiany> Jeg har vist nogle mini-bailey's på køl derhjemme; dem kan jeg da lige tage med :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#246 gi-jones 15 år siden

#evermind: Elwood og jeg har to pladser tilovers i bilen begge veje (den ene er vist besat på udturen) og kan have folk med på strækningen Århus-Odense i det omfang I ønsker at rejse samtidig med os. Vi er dog ikke helt afklarede omkring hvornår vi tager hjemover. Planen var lidt at lave en plan når vi ved om vi gider overnatte eller ej.

Ps.: Ovenstående er i øvrigt betinget af, at du IKKE ligner dit profilbillede.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#247 elwood 15 år siden

#233 hehe, ohh jeg ved sku ikke om jeg tør møde op i dress hehe, jeg sidder stadig og glor i mit klædeskab 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#248 cyberzed 15 år siden

#247 SUIT UP!!! Vi er i hvert fald to nord fra der gør det :)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#249 davenport 15 år siden

Men seriøst, så .... ah, der kom lige en fra CZ imens jeg skriver... Ja, klart. Jeg kommer også i pænt tøj. (Det manglede da bare)

Glæder mig til at se dig PredX i habit eller smoking ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#250 evermind 15 år siden

#246

Ps.: Ovenstående er i øvrigt betinget af, at du IKKE ligner dit profilbillede.


Argh, der røg min chance. Hehe, nah, no worries; jeg skal nok sætte kinden sammen med kontaktlim i bedste Braindead-stil, inden jeg sætter mig ind i bilen. ;)

Jeg kommer fra Sjælland, når jeg skal derover, så der hedder det bare toget. Men jeg vil da meget gerne køre med til Vejle om søndagen, hvis det er muligt.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: