#evermind: Elwood og jeg har to pladser tilovers i bilen begge veje (den ene er vist besat på udturen) og kan have folk med på strækningen Århus-Odense i det omfang I ønsker at rejse samtidig med os. Vi er dog ikke helt afklarede omkring hvornår vi tager hjemover. Planen var lidt at lave en plan når vi ved om vi gider overnatte eller ej.
Ps.: Ovenstående er i øvrigt betinget af, at du IKKE ligner dit profilbillede.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Argh, der røg min chance. Hehe, nah, no worries; jeg skal nok sætte kinden sammen med kontaktlim i bedste Braindead-stil, inden jeg sætter mig ind i bilen. ;)
Jeg kommer fra Sjælland, når jeg skal derover, så der hedder det bare toget. Men jeg vil da meget gerne køre med til Vejle om søndagen, hvis det er muligt.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#241 wimmie 16 år siden
#242 Patriarch 16 år siden
Jeg kan sagtens nappe en brik med, men med 5 Hold er der noget mere downtime hvor man (eller nogen fra ens hold) ikke skal svare på spørgsmål.
Tænker lige... Det er muligt man kunne lave et eller andet hvor de andre hold kan byde ind, eller evt. køre to hold af gange. Thinking.
#243 evermind 16 år siden
Tak for tanken ellers. Jeg må appellere til dværgen så ... ;)
#244 tiany 16 år siden
Kaffe...mmmm...man burde have fundet noget Bailey, men pyt kaffe er også godt, sort
#245 wimmie 16 år siden
#246 gi-jones 16 år siden
#247 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#248 cyberzed 16 år siden
#249 davenport 16 år siden
Glæder mig til at se dig PredX i habit eller smoking ;D
#250 evermind 16 år siden
Argh, der røg min chance. Hehe, nah, no worries; jeg skal nok sætte kinden sammen med kontaktlim i bedste Braindead-stil, inden jeg sætter mig ind i bilen. ;)
Jeg kommer fra Sjælland, når jeg skal derover, så der hedder det bare toget. Men jeg vil da meget gerne køre med til Vejle om søndagen, hvis det er muligt.