Gravatar

#251 evermind 15 år siden

I øvrigt regner jeg ikke med at komme i hverken habit eller smoking, hvilket jeg ikke håber støder nogen. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#252 elwood 15 år siden

Kan zombier egentlig godt ha habit, eller smoking på ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#253 davenport 15 år siden

Er jeg den eneste der drikker vin?

Ellers synes jeg iøvrigt det er på sin plads at takke arrangørene. Fedt at i gider. Det er sku også på tide at vi ses. Og jeg tror antallet er meget passende, så man får snakket med alle.

Og glæder mig til at kaste mig over skeloboys madkunst. (Det lyder altid vildt avanceret, når du rører i gryderne ;))
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#254 davenport 15 år siden

de kan åbentbart ha nogle ordentlige patter: http://bp2.blogger.com/_AvtEAGep-hQ/Rq911o8vs6I/AA... elwood....
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#255 tiany 15 år siden

#253
Jeg drikker da også vin, men ved ikke om jeg tager noget med - det må morgendagen afgøre
Valar morghulis
Gravatar

#256 evermind 15 år siden

#252
Ja, men habitter og smokings er lidt dyre i drift, da vi er dårlige til at passe på det og ofte spilder f.eks. blod og derfor enten må købe nye eller have dem til rensning hele tiden. :(
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#257 wimmie 15 år siden

Jeg drikker vin - tager nok en flaske rød med - måske en god fra Chile eller Ungarn :)

Jeg tager hverken smoking eller habit på - kunne nok godt overtales til en pæn kjole - skal nok lade arbejdsskoene ligge derhjemme ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#258 tiany 15 år siden

#257 Chile - de laver bare noget godt vin...
Valar morghulis
Gravatar

#259 Patriarch 15 år siden

Jeg kommer så nok ikke i suit... så skulle jeg havde haft det til rens tror jeg :D

Så nej... jeg kommer toga, eller star trek uniform.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#260 Patriarch 15 år siden

Det er i øvrigt et stykke tid siden jeg har set PreadX - gad vide om han stadig kommer eller om han er på ferie igen :D
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: