Ellers synes jeg iøvrigt det er på sin plads at takke arrangørene. Fedt at i gider. Det er sku også på tide at vi ses. Og jeg tror antallet er meget passende, så man får snakket med alle.
Og glæder mig til at kaste mig over skeloboys madkunst. (Det lyder altid vildt avanceret, når du rører i gryderne ;))
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#252 Ja, men habitter og smokings er lidt dyre i drift, da vi er dårlige til at passe på det og ofte spilder f.eks. blod og derfor enten må købe nye eller have dem til rensning hele tiden. :(
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#251 evermind 16 år siden
#252 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#253 davenport 16 år siden
Ellers synes jeg iøvrigt det er på sin plads at takke arrangørene. Fedt at i gider. Det er sku også på tide at vi ses. Og jeg tror antallet er meget passende, så man får snakket med alle.
Og glæder mig til at kaste mig over skeloboys madkunst. (Det lyder altid vildt avanceret, når du rører i gryderne ;))
#254 davenport 16 år siden
#255 tiany 16 år siden
Jeg drikker da også vin, men ved ikke om jeg tager noget med - det må morgendagen afgøre
#256 evermind 16 år siden
Ja, men habitter og smokings er lidt dyre i drift, da vi er dårlige til at passe på det og ofte spilder f.eks. blod og derfor enten må købe nye eller have dem til rensning hele tiden. :(
#257 wimmie 16 år siden
Jeg tager hverken smoking eller habit på - kunne nok godt overtales til en pæn kjole - skal nok lade arbejdsskoene ligge derhjemme ;)
#258 tiany 16 år siden
#259 Patriarch 16 år siden
Så nej... jeg kommer toga, eller star trek uniform.
#260 Patriarch 16 år siden