Gravatar

#271 Corgan 15 år siden

gi-jones (270) skrev:
Jeg tager mit kamera med, og vil dokumentere aftenens begivenheder i detaljer og opløsning, som I ville ønske var løgn :)


Sådan skal det lyde!!
Gravatar

#272 filmz-jonasgr 15 år siden

Ja jeg er da lidt ærgelig over at jeg ikke kan være med især fordi det er i Odense, hvor jeg jo plejer at bo. Bare ikke lige det næste halve år. Men ha' en god aften.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#273 tiany 15 år siden

Jeg har også kamera med og blev senest på vores Kina-tur kendt som paparazzi, så bare vent.
Valar morghulis
Gravatar

#274 lagoni 15 år siden

Hvis der er noget jeg hader dybt og inderligt, så er det bileder af mig selv. Så tror det meste af min aften kommer til foregå med en hånd for ansigtet eller gemt under et bord :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#275 elwood 15 år siden

Hehe ja men så lader jeg mit digi cam blive hjemme, nu har jeg heller ikke en god blitzh ligesom gi-jones har.

Det er måske også meget godt, da jeg har ry for at tage billeder af folk, når de er mindst opmærksom.

nå jeg skal vidst lige ud og ha købt lidt drikkevare.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#276 tiany 15 år siden

#274 Bare rolig, hvis du ikke vil på billeder skal jeg nok lade vær, men skal ikke tvinge folk til noget de ikke vil - måske kun et enkelt gruppebillede :)
Valar morghulis
Gravatar

#277 evermind 15 år siden

Findes lagoni egentlig i virkeligheden?? Fænomener som "den afskyelige snemand", "Loch Ness-uhyret" og Roswell-rumvæsnet (uden sammenligning med nogen af delene, i øvrigt) er vel nærmest mere veldokumenterede ...

Well, I guess we'll find out tonight!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#278 wimmie 15 år siden

Jeg tager også kamera med - er også temmelig paparazzi :D

Hvordan med musik? Skal man tage nogle cd'er med, eller er det sørget for?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#279 lagoni 15 år siden

#278 - der en computer med musik, mener også der er lidt julemusik. Om den kan spille cd'er, ved jeg faktisk ikke med sikkerhed. men hvis I vil, kan I jo prøve at tage en med.

Og kan I så tage at komme afsted! :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#280 wimmie 15 år siden

Jeg er der nok ca. 17.30 :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: