Gravatar

#261 lagoni 15 år siden

Sikke I dog skriver. Hvis der er specifikke spørgsmål, så mail/sms endelig og jeg har telefonen tændt i morgen hvis folk ikke kan finde vej.

Har alle styr på busser e.l.?

Husk selv at medbringe drikkelse og en gave til pakkeleg samt (for de flestes vedkommende) sovepose og liggeunderlag e.l.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#262 tiany 15 år siden

Jeg bliver forresten ikke og sover, jeg skal finde ind på banegården i løbet af natten... men det skal jo nok lykkes.
Valar morghulis
Gravatar

#263 Herrguth 15 år siden

Rigtig god julefrokost i aften!
Gravatar

#264 dyg 15 år siden

Håber også, at I kommer til at hygge jer i en sådan grad, at en julefrokost vil blive gentaget (på en dag, hvor jeg kan være med).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#265 Outbound Sith 15 år siden

Min pakkelegs-DVD er ikke en DVD... Til gengæld er det noget, der kan aflaste Master of Movies, når vi bliver trætte af det.

Nu har jeg allerede sagt for meget...
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#266 lagoni 15 år siden

Jeg vil lige sige at formuleringen 'hentet ved bussen' ikke betyder hentet i bil - der er nok højst 500 meter hertil, så det betyder bare en af os vil hente jer til fods og vise vej i det vilde Odense.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#267 lagoni 15 år siden

Vi arbejder forresten på at få bruseren til at virke, så der er måske mulighed for bad. Vi kan ikke love noget, men nu kan I tage håndklæde med just in case.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#268 Corgan 15 år siden

Husk forøvrigt at uploade billeder til os der ikke kan deltage. :-)
Gravatar

#269 evermind 15 år siden

#265
Det er stripperdværgen, right?

Jaaaa, jeg vidste det!!! :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#270 gi-jones 15 år siden

Jeg tager mit kamera med, og vil dokumentere aftenens begivenheder i detaljer og opløsning, som I ville ønske var løgn :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: