Gravatar

#311 elwood 15 år siden

#309 Der er bare et problem, den findes kun i VHS Botleg så vidt jeg ved.
Og det er rædselsfuldt og se den i.

Jeg er fuldt seriøs, når jeg siger at jeg håber der kommet et dvd release med den, men jeg tviler.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#312 gi-jones 15 år siden

Ohøj og tak for en vel overstået vederstyggelighed :)

Vi sad faktisk på vejen hjem i bilen og diskuterede hvad man kunne arrangere af alternative arrangmenter der atter kunne samle os alle i glæde. Jeg synes klart vi skal gentage julefrokosten, men der er jo et helt år til. Vi må kunne opfinde noget, der på samme vis giver os en undskyldning for at sidde og nørdesludre.

Jeg sumper lidt over måske at arrangere en lille forevisning af et mindre udvalg af mine og elwoods "moderne klassikere", men det ville jo så blive her i Århus i løbet af foråret. Er det noget der er interesse for?

Edit: Hmm, stenet. Jeg kunne så ikke se de sidste 10 indlæg da jeg skrev ovenstående. Anyways, jeg ville måske godt kunne lokkes til at stå for arrangementet, sikkert sammen med elwood, på denne side af floden. Hvis altså folket gider rejse helt herover.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#313 DarkLight 15 år siden

Der er vist ikke et mere passende tidspunkt end en mandag morgen på arbejde, til lige at sige tak for en rigtig god julefrokost.
Tak for den Saw-inspirerede jukebox opsætning. Tak for CyberZed for at begynde festen med f*ckin Nik & Jay. Og jeg er total ligeglad med at "den skiftede tilfældig og på mystisk vis, da du var i nærheden".
Tak til lagoni for gangsterhandlen med Snaps og Rosenkål. Jeg ved endnu ikke helt hvem af os der var den tabende part.
Tak til evermind, der trods ihærdig forsøg om det modsatte, IKKE fik en halv dartpil i øjet. (Og tak for at fungerer som filmz-udsmider, da en sagesløs person fik forvildet sig ind i nærheden af festen). Tak for Skeloboy for at medbringe SalvieSnaps(!!!) jeg kunne stadig smage det lort søndag aften.

Tak for de mange beundrende kommentarer og stående klapsalver omkring min ½ meter guirlande. Nå ikke.... :)
Og ikke mindst tak for lagoni, Scherlund og Skeloboy for at rykke igennem med indkøb, planlægning og hvad der ellers var.

Allerede inden afgang var der snak om en grillfest til sommer. Jeg skal personligt være den første til at smide min pakkegave "TRAIN TO HELL!!" ind i flammerne :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#314 elwood 15 år siden

#313

Tak for de mange beundrende kommentarer og stående klapsalver omkring min ½ meter guirlande.

/elwood rejser sig op og begynder på slowclap... clap...clap. clap...

Jeg skal personligt være den første til at smide min pakkegave "TRAIN TO HELL!!" ind i flammerne :)

Hehe har du fået den set da ?

Jeg satser hårdt på at få min set snarligt.

Jeg synes også at b, c eller hva vi skal kalde det filmz -arrangemnent ku være en god ide, men jeg tror også det ville være godt hvis vi flyttede lidt rundt i landet med det, der vil jo altid være nogen hvor der er længere og komme frem til.

self. det med plads bliver muntert og finde ud af, jeg har hvertfald ikke pladsen (medmindrer folk vil sidde på gulvet efter højde), plus mit hjem er i stereo 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#315 DarkLight 15 år siden

Og hvordan kunne jeg glemme det;
Tak for Dværge-holdet lørdag nat. Uforglemmeligt. Af årsager der aldrig ville give mening for andre end de implicerede :)

Elwood, nej ikke endnu. CyberZed og jeg tager vores back-to-back en af dagene :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#316 elwood 15 år siden

hehe ok så.

btw i øvrigt overraskene lidt HIMYM (de herre CyberZed og DarkLight var dog Suited up) snak til julefrokosten, bortset fra en lille samtale med CyberZed, jeg havde frygtet at jeg sku være vidne til en samtale jeg ikke kunne joine rigtig...

Den samtale kom så da Michael og Patriarch begyndte og snakke film musik komponister.

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#317 tiany 15 år siden

#316 Jeg tror alle havde sådanne perioder - CyberZed og jeg stod fuldstændig af da Wimmie og Evermind begyndte at snakke Mystery Science 3000.

Synes nu også det var rimelig fornøjeligt da en beruset Davenport begyndte at snakke om de store glæder ved at eje The Day After Tomorrow på Blu-Ray.
Valar morghulis
Gravatar

#318 elwood 15 år siden

#317 hehe ja det var en masse sjove episoder, evermind's facination af rosenkål, vil for altid undrer mig 8-)

og så var der jo davenport, Patriarch og gi-jones forretnings snak, for dælen da den kom vidt omkring.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#319 tiany 15 år siden

#318 Hans facination af rosenkål var ingenting i forhold til hans facination af ordet penis
Valar morghulis
Gravatar

#320 DarkLight 15 år siden

Jeg er pludselig glad for at jeg sad oppe i den anden ende :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: