Gravatar

#321 elwood 15 år siden

#320 Jeg nåede aldrig og høre sammenhængne, lige pludselig udbrød han blot penis.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#322 Skeloboy 15 år siden

Ja, det var dæleme en spas julefrokost:), så desværre ikke noget af Dværgen, men den ligger derhjemme og er klar til at blive smidt på...

Og har fundet mit spil, det var så i min taske:)
Gravatar

#323 DarkLight 15 år siden

Hvad kan man så lære af det? Lad være med at pakke efter nummer 300 salviesnaps :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#324 evermind 15 år siden

Så kom jeg også i nærheden af en computer og vil lige benytte lejligheden til at takke alle deltagende, som hver især var med til at gøre det til en uforglemmelig penis! ;)

Jeg vil spændt se frem til kommende arrangementer, eksempelvis vores eget bud på Mystery Science Theater 3000-konceptet (hvilket nogle af os jo næsten allerede begyndte på med den navnkundige "Dværgen" :D).

Men super at møde jer 'live', folkens! Det var spøjst, ikke mindst fordi det jo er svært ikke på forhånd at have dannet sig en form for billede af folk herinde fra, når man gennem længere tid har oplevet dem i trådene. For nogles vedkommende et ti år gammelt billede (bogstaveligt talt, hehe), men det KAN være selvforskyldt. :P

Jeg er sgu glad for, at jeg tog mig sammen og kom med alligevel. Og jeg ser helt sikkert frem til kommende arrangementer. Selvfølgelig med en god portion tilhørende rosenkål, det er klart! :)

Her til sidst et særligt tak til arrangørerne, ikke mindst Skeloboy og lagoni, der tilbragte så megen tid i køkkenet, for at vi andre kunne få vores rosenkål mv. og selvfølgelig til Darklight, for den episke guirlande uden hvilken, det vel trods alt ikke havde været en rigtig julefrokost, hehe.

God bless us all!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#325 gi-jones 15 år siden

Jeg fik aldrig taget så mange billeder som planlagt, men den håndfuld det blev til er at finde her:

www.eyesdata.dk/filmzJulefrokost2008

PS.: Ja, det er lagoni i køkkenet, så det kan hermed bekræftes og bevises at hun eksisterer :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#326 evermind 15 år siden

#325
Hun stod derude for at undgå fotografering. :)

EDIT: FÅRK, hvad sker der for mit flæske-look på billede 2??
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#327 cyberzed 15 år siden

#322 Det er sgu da rigtigt...du vendte låget rigtigt og smed den ned i en taske... godt man husker sådan noget dagen efter ... eller noget :D
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#328 gi-jones 15 år siden

#326: Mit umiddelbare gæt er at det relaterer sig til zombier på en eller anden måde.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#329 Michael Andersen 15 år siden

Skeloboy (322) skrev:
så desværre ikke noget af Dværgen, men den ligger derhjemme og er klar til at blive smidt på...


Don't do it! Efter den oplevelse gik min søndag med at lave en [url= Ventura (fra 0:33)[/url].
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#330 davenport 15 år siden

Hvem har et link til den der rumhistorie, en af de yngre brugere havde skrevet i en anmeldelse? Det lød hyle morsomt, men jeg kan ikke huske hvor det skulle befinde sig??
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: