Så kom jeg også i nærheden af en computer og vil lige benytte lejligheden til at takke alle deltagende, som hver især var med til at gøre det til en uforglemmelig penis! ;)
Jeg vil spændt se frem til kommende arrangementer, eksempelvis vores eget bud på Mystery Science Theater 3000-konceptet (hvilket nogle af os jo næsten allerede begyndte på med den navnkundige "Dværgen" :D).
Men super at møde jer 'live', folkens! Det var spøjst, ikke mindst fordi det jo er svært ikke på forhånd at have dannet sig en form for billede af folk herinde fra, når man gennem længere tid har oplevet dem i trådene. For nogles vedkommende et ti år gammelt billede (bogstaveligt talt, hehe), men det KAN være selvforskyldt. :P
Jeg er sgu glad for, at jeg tog mig sammen og kom med alligevel. Og jeg ser helt sikkert frem til kommende arrangementer. Selvfølgelig med en god portion tilhørende rosenkål, det er klart! :)
Her til sidst et særligt tak til arrangørerne, ikke mindst Skeloboy og lagoni, der tilbragte så megen tid i køkkenet, for at vi andre kunne få vores rosenkål mv. og selvfølgelig til Darklight, for den episke guirlande uden hvilken, det vel trods alt ikke havde været en rigtig julefrokost, hehe.
God bless us all!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Hvem har et link til den der rumhistorie, en af de yngre brugere havde skrevet i en anmeldelse? Det lød hyle morsomt, men jeg kan ikke huske hvor det skulle befinde sig??
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#321 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#322 Skeloboy 16 år siden
Og har fundet mit spil, det var så i min taske:)
#323 DarkLight 16 år siden
#324 evermind 16 år siden
Jeg vil spændt se frem til kommende arrangementer, eksempelvis vores eget bud på Mystery Science Theater 3000-konceptet (hvilket nogle af os jo næsten allerede begyndte på med den navnkundige "Dværgen" :D).
Men super at møde jer 'live', folkens! Det var spøjst, ikke mindst fordi det jo er svært ikke på forhånd at have dannet sig en form for billede af folk herinde fra, når man gennem længere tid har oplevet dem i trådene. For nogles vedkommende et ti år gammelt billede (bogstaveligt talt, hehe), men det KAN være selvforskyldt. :P
Jeg er sgu glad for, at jeg tog mig sammen og kom med alligevel. Og jeg ser helt sikkert frem til kommende arrangementer. Selvfølgelig med en god portion tilhørende rosenkål, det er klart! :)
Her til sidst et særligt tak til arrangørerne, ikke mindst Skeloboy og lagoni, der tilbragte så megen tid i køkkenet, for at vi andre kunne få vores rosenkål mv. og selvfølgelig til Darklight, for den episke guirlande uden hvilken, det vel trods alt ikke havde været en rigtig julefrokost, hehe.
God bless us all!
#325 gi-jones 16 år siden
www.eyesdata.dk/filmzJulefrokost2008
PS.: Ja, det er lagoni i køkkenet, så det kan hermed bekræftes og bevises at hun eksisterer :)
#326 evermind 16 år siden
Hun stod derude for at undgå fotografering. :)
EDIT: FÅRK, hvad sker der for mit flæske-look på billede 2??
#327 cyberzed 16 år siden
#328 gi-jones 16 år siden
#329 Michael Andersen 16 år siden
Don't do it! Efter den oplevelse gik min søndag med at lave en [url= Ventura (fra 0:33)[/url].
#330 davenport 16 år siden