Gravatar

#51 cyberzed 16 år siden

#50 Vil du vare din beskidte mund! forsvar er ikke andet end svaghed!
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#52 filmz-vassago 16 år siden

...og er det bedste forsvar ikke et angreb -hvilket i øvrigt overflødiggør et forsvar?
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#53 MOVIE1000 16 år siden

jeg vil osse godt med men kun hvis det er i jylland
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#54 gi-jones 16 år siden

Forsvar ved angreb. Det er vel fornuftigt nok. Lad os sige at føler os truet af Polen, pga billig arbejdskraft. Så jævner vi dem med jorden. Det er vel en slags forsvar.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#55 Skeloboy 16 år siden

Hvis vi er under 20 kan jeg sådan set godt ligge køkken til...MEN...jeg bor på kollegie, og på køkken sammen med 13 andre, så det bliver ikke sådan noget privat noget...

Og ja, vores køkken er stor nok, og der er 2 ovne, så maden er heller ikke noget problem.Det ligger 10 min med bus fra banegården. I Odense...
Gravatar

#56 Killkaj 16 år siden

Aaaargh.. Oddense :(

For langt væk for mig:b
Gravatar

#57 wimmie 16 år siden

Jeg er naturligvis stadig med og kan også give en hjælpende hånd med ting... bor på Fyn og har en lille dyt :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#58 Michael Andersen 16 år siden

#57 Skynd dig i ly, frøken, inden Nakalay kommer og spørger om du er med på lidt dyt og båt til festen :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#59 DarkLight 16 år siden

Og jeg som lige skulle til at sige, at vi altså stadig snakkede om lokationer og ikke kønsorganer :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#60 Scherlund 16 år siden

Så fik fandt jeg endelig nogen batterier der virker. Så her er billeder af vores fælleshus. Så kan I andre også bedømme om det er fint nok og om der er plads nok. Der er ikke taget billeder af gange og den slags da jeg ikke regner med at folk skal spise eller sove der.

Rum1/Hovedrum:
Fra den ene side og den anden

Tv-stue

Bordtennis rum:
Vinkel 1
Vinkel 2

og til sidst køkkenet

Vi har før været omkring 20 mennesker til spisning i hovedrummet så hvis vi snakker den størrelsesorden er det ikke noget problem.

Angående overnatning/plads til luftmadraser og den slags så tænker jeg at hvis bordtennisbordet bliver slået sammen og flyttet så kan der være en del derinde. Det samme gælder tv stuen, hvis sofaerne rykkes lidt rundt. Hvis det kniber helt med pladsen så er der også et rum ovenpå som kan bruges. Men lige nu er der godt roddet deroppe alt muligt og jeg ved at der ikke har været gjort særligt rent de sidste 3 år deroppe. Men det kan der selvfølgelig blive.

Jeg kunne ikke få taget billeder af baren da jeg ikke har en nøgle dertil, men den er ca. på størrelse med hovedrummet.

Som I kan se så er det ikke det største og nyeste sted. Men hvis man kan overkomme det så er der kan man sagtens få stablet en sjov fest sammen.

Skriv ny kommentar: