Gravatar

#61 elwood 16 år siden

Fed med omvendt tyngdekraft i tv-stuen, det må da ha været lidt dyrt og installere 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#62 Scherlund 16 år siden

Du ved en øl og lidt mad så kan man få en håndværker til næsten alt, så længe der ikke skal regning med :)

Har lige fikset billedet.
Gravatar

#63 wimmie 16 år siden

# 58 ;)

Jeg kan i øvrigt ikke den 15. nov. - kunne ikke lige finde ud af, om der allerede var valgt en dato...men ellers er jeg stadig klar på at give en hånd med :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#64 Patriarch 16 år siden

#60

Ser da ud til at kunne blive ganske hyggeligt.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#65 tiany 16 år siden

Nærmere vi os egentlig en dato? - Det ser jo ikke ud som om der er flere der har tænkt sig at stemme, så det står jo lige :|
Valar morghulis
Gravatar

#66 DarkLight 16 år siden

Vi har 3 dato'er og Scherlund's ser da fantastisk ud. Det næste må så være at finde ud af om alle dato'er i "frie" i forhold til at leje stedet?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#67 lagoni 16 år siden

Jeg har kigget lidt på noget catering og har fundet et par steder med buffet til 110-120 kr pr person. Det lyder som et rimeligt beløb, hvis man bare er klar over pris og kvalitet hænger sammen. Folk kan måske smide en 10-20 kr mere hvis der skal købes noget morgenmad? Når der er kommet en dato og hvis det bliver ved Scherlund, kan jeg godt prøve at stå for at bestille mad.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#68 MOVIE1000 16 år siden

skal der ikke være nogle aktiviteter, underholdning eller afstemninger forslag?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#69 lagoni 16 år siden

DVD-pakkeleg! :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#70 elwood 16 år siden

#69 Den har jeg forslået, i en af de forige julefrokost tråde 8-)

men med det twist at det skal være obskøre film, og ikke normale gode film, for at gøre det hele sjovere.

men ja det er en go ide.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: