Bah! I kan bare lade være med at have vigtigere ting at tage jer til...(som om der findes vigtigere ting....)
Anyway, jeg er med på Skeloboys idé om at jeg bare køber ind for de penge jeg har tænkt mig at flå jer for, og så laver vi maden her. Jeg er ikke den store kok (men jeg kan da godt stege bacon og varme leverpostej), men hvem kunne tænke sig at hjælpe til i køkkenet? (går ud fra at du er selvskrevet Skelo?)
Hvis nogle af jer tager toget og har mulighed for at stå af i Aarup (mellem Odense og Middelfart), så sætter jeg husbonden til at køre efter folk. Kan dog kun have 3 med ad gangen (lille bil).
Ellers kører der busser fra Odense og Middelfart - bussen stopper endog stort set lige over for vores hus ;)
Vi har et gæsteværelse hvor der kan sove to (i ske) - ellers har vi to bløde sofaer (en 2'er og en 3'er) som er gode at sove i - resten hedder liggeunderlag/rullemadrasser :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
I år "regner" jeg med at deltage :D indtil videre har jeg ikke andre planer, det kommer an på hvordan planerne er for skolen da jeg synes den er ret uforudsigelig, med hvad der skal ske resten af tiden. Men hvis jeg kommer er jeg frisk på at lave mad (siger måske sig selv)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Omg omg omg! Jeg havde ellers helt afskrevet muligheden for deltagelse i julefrokosten i år, men nu ser det pludseilgt ud til, at i vælger en super dato (97% sikker på at jeg er fri der). Thumbs up!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#151 wimmie 14 år siden
Sorry til dem der ikke kan :/
#152 tiany 14 år siden
#153 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#154 filmz-Utyske 14 år siden
#155 wimmie 14 år siden
Anyway, jeg er med på Skeloboys idé om at jeg bare køber ind for de penge jeg har tænkt mig at flå jer for, og så laver vi maden her. Jeg er ikke den store kok (men jeg kan da godt stege bacon og varme leverpostej), men hvem kunne tænke sig at hjælpe til i køkkenet? (går ud fra at du er selvskrevet Skelo?)
Hvis nogle af jer tager toget og har mulighed for at stå af i Aarup (mellem Odense og Middelfart), så sætter jeg husbonden til at køre efter folk. Kan dog kun have 3 med ad gangen (lille bil).
Ellers kører der busser fra Odense og Middelfart - bussen stopper endog stort set lige over for vores hus ;)
Vi har et gæsteværelse hvor der kan sove to (i ske) - ellers har vi to bløde sofaer (en 2'er og en 3'er) som er gode at sove i - resten hedder liggeunderlag/rullemadrasser :)
#156 MOVIE1000 14 år siden
#157 dyg 14 år siden
#158 wimmie 14 år siden
Nice
#159 Outbound Sith 14 år siden
Fox Mulder
#160 Skeloboy 14 år siden
Også på at lave ma'