Anyway, jeg er med på Skeloboys idé om at jeg bare køber ind for de penge jeg har tænkt mig at flå jer for, og så laver vi maden her. Jeg er ikke den store kok (men jeg kan da godt stege bacon og varme leverpostej), men hvem kunne tænke sig at hjælpe til i køkkenet? (går ud fra at du er selvskrevet Skelo?)
Den er jeg også med på og jeg vil også godt hjælpe til i køkkenet....
Måske får jeg brug for et lift fra din husbond, men det finder jeg ud af når vi kommer lidt tættere på datoen.
Regner med at vi sætter en tilmeldingsfrist på der hedder den 5. november - så kan jeg lige smide et kontonummer på et tidspunkt. Hvad plejer vi at give? Omkring 125-150?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg kan også d. 13. Jeg skal lige have kigget efter et lift, ellers må jeg bide i det sure DSB æble. Hvis der er behov for det, kan jeg også hjælpe med maden.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#161 tiany 14 år siden
Den er jeg også med på og jeg vil også godt hjælpe til i køkkenet....
Måske får jeg brug for et lift fra din husbond, men det finder jeg ud af når vi kommer lidt tættere på datoen.
#162 wimmie 14 år siden
Regner med at vi sætter en tilmeldingsfrist på der hedder den 5. november - så kan jeg lige smide et kontonummer på et tidspunkt. Hvad plejer vi at give? Omkring 125-150?
#163 Bony 14 år siden
#164 frankdrebin 14 år siden
#165 cansi 14 år siden
#166 elwood 14 år siden
Selv om man da altid kan bruge en xtra hehe, btw husk nu og tag rigeligt med Brutal Incasso med til folket gi-jones.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#167 Bony 14 år siden
I Ass-ens!
#168 wimmie 14 år siden
Her
#169 Outbound Sith 14 år siden
I kirken???
Fox Mulder
#170 wimmie 14 år siden
Måske... den ligger i hvert fald tæt på :D