#90 - forventer stadig at se jer give den gas den 8. maj..;)
Jeg regner med at komme på Kansas, men det er samme lørdag, som H.C.Ø. Fødselsdag, dvs. jeg har drukket torsdag og fredag og lørdag starter man kl. 9 med fadøl, Dr. Nielsen, gratis morgenmad og live-musik...så jeg kan ikke love noget:)
#90 - forventer stadig at se jer give den gas den 8. maj..;)
Jeg regner med at komme på Kansas, men det er samme lørdag, som H.C.Ø. Fødselsdag, dvs. jeg har drukket torsdag og fredag og lørdag starter man kl. 9 med fadøl, Dr. Nielsen, gratis morgenmad og live-musik...så jeg kan ikke love noget:)
That we will :) Så må vi se om du kan :)
Patriarch (92) skrev:
Det holder ikke helt vel? :)
Én dag kan du godt ofre på filmz-folket :D
Jeg regner med at kunne både d. 19 og 26 men er stadigt ikke sikker.
Ja, det virker lige svagpisser agtigt hehe, men det er netop i weekenderne jeg skal indspille :/ Så den 19 og 26 er umulige desværre, da studiet allerede er booket.
#91 Skeloboy 14 år siden
#92 Patriarch 14 år siden
Det holder ikke helt vel? :)
Én dag kan du godt ofre på filmz-folket :D
Jeg regner med at kunne både d. 19 og 26 men er stadigt ikke sikker.
#93 PredatorX 14 år siden
That we will :) Så må vi se om du kan :)
Ja, det virker lige svagpisser agtigt hehe, men det er netop i weekenderne jeg skal indspille :/ Så den 19 og 26 er umulige desværre, da studiet allerede er booket.
#94 Patriarch 14 år siden
#95 PredatorX 14 år siden
Hehehe det kan der måske være noget om :) Hey, du kan jo kigge forbi D.8 Maj når vi spiller i Odense :)
#96 Corgan 14 år siden
Hvornår spiller I i London?
#97 PredatorX 14 år siden
Book away my friend! Så kommer vi sgu :) Vi skal bare have en omgang fish & chips (og udgifter dækket) hehe. Om ikke andet kan vi få set nogle film :)
#98 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#99 Patriarch 14 år siden
Hvor spiller i?
#100 gi-jones 14 år siden