Vi er jo tilsyneladende mange der kan underholde hinanden imens nogen vælger at spilde tiden på fodbold :-) Det lyder til at der er flest på d. 19 og det må jo alt andet lige veje tungest synes jeg.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#79 - sandsynligheden for jeg kan den 26 er der også...jeg plejer godt at kan overtale folk til at sætte telt op for mig :)
Men pøblen kan ikke finde ud af at bestemme noget alligevel, så du skal bare sætte en dato, davenport. Som nok enten skal være den 19 eller 26, hvor flest folk har sagt de kunne.
Og jeg går også stærkt ud fra, at det kun er bold, der skal ses. Ikke noget med warm-up og sådan noget. Så det er kun lige fra 20.30-22.15...
Men som sagt, så kan jeg selv godt leve med ikke at se kampen, vil dog gerne liiige have mulighed for at tjekke af og til:)
#83 - nu ved jeg ikke hvor mange af dem, der har skrevet sig på, der skal med til Roskilde Festival...men skal man det, og skal man være med til at sætte lejr op, så er det den 26...(jeg skal med til Roskilde, men måske ikke sætte lejr op)
Hvis Skeleoboy ikke kan den 26. alligevel, så er der faktisk lige mange stemmer på den 19. og den 26. - så jeg synes bare vi lader davenport vælge hvad der passer ham bedst :)
#86 - Men han har jo netop lige sagt, at han ikke nødvendigvis behøver være der for at sætte telt op (jf. indlæg #82 + #84). ;-)
Der er stadig flest der kan den 26. juni i følge DL's skema. Indrømmet, jeg slår selvfølgelig også et ekstra slag for netop den dato, da det er den eneste jeg kan og jeg kan så godt li' grillmad. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#81 gi-jones 14 år siden
#82 Skeloboy 14 år siden
Men pøblen kan ikke finde ud af at bestemme noget alligevel, så du skal bare sætte en dato, davenport. Som nok enten skal være den 19 eller 26, hvor flest folk har sagt de kunne.
Og jeg går også stærkt ud fra, at det kun er bold, der skal ses. Ikke noget med warm-up og sådan noget. Så det er kun lige fra 20.30-22.15...
Men som sagt, så kan jeg selv godt leve med ikke at se kampen, vil dog gerne liiige have mulighed for at tjekke af og til:)
#83 Michael Andersen 14 år siden
#84 Skeloboy 14 år siden
#85 DarkLight 14 år siden
#86 tiany 14 år siden
#87 wimmie 14 år siden
#88 Bony 14 år siden
Der er stadig flest der kan den 26. juni i følge DL's skema. Indrømmet, jeg slår selvfølgelig også et ekstra slag for netop den dato, da det er den eneste jeg kan og jeg kan så godt li' grillmad. :-)
#89 gi-jones 14 år siden
#90 PredatorX 14 år siden