Enig. Jeg kommer uanset hvilken af de to dage det bliver, og skal også nok prøve at bide fodboldkommentarene i mig :) Hvis der er mest tilslutning d. 19 så lad os gøre det.
Under alle omstændigheder skal du bare sige go' davenport, så vi ikke har dobbeltbooket kalenderen.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Bare jeg kan komme til at sidde et sted og drikke bajere...om så det er i haven eller på toilettet mens folk ser fodbold så kommer jeg også lige meget hvad.
Så siger vi sgu den 19. Jeg vil helst se så mange så muligt!
Så hermed er i inviteret til 19/6-2010, og mht. tidspunktet, synes jeg at der er åbent hus fra kl. 12.00. Så kan i komme dryssende, når i har klaret jeres daylies og hvad nørder nu ellers går og foretager sig ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Alle de sure miner... Eller kede-af-det-miner... Det er jo svært at få det til at hænge sammen.Hvis Bony ikke kommer, hvem skal så sove under bordet???
Det lod til at den 19. var størst, men i skal altså altid vide, at min dør er åben. Kig gerne forbi og se en film. Det sker endog at jeg deler en flaske vin i dagens anledning... Eller 4. Jeg er vel det der hedder gæstfri, så der er åbent for alle. Fx Utyske (som jeg SÅ gerne vil møde og håber kommer til festen, på trods af politiske forskelle, så en fælles interesse for film!)
Jeg håber også Per og Flemming har muligheden, da det kunne være spas at få ansigt på mange gode og lange diskussioner og samtaler :)
Haven er stor!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#151 gi-jones 14 år siden
Under alle omstændigheder skal du bare sige go' davenport, så vi ikke har dobbeltbooket kalenderen.
#152 evermind 14 år siden
#153 cyberzed 14 år siden
#154 davenport 14 år siden
Så hermed er i inviteret til 19/6-2010, og mht. tidspunktet, synes jeg at der er åbent hus fra kl. 12.00. Så kan i komme dryssende, når i har klaret jeres daylies og hvad nørder nu ellers går og foretager sig ;)
#155 cyberzed 14 år siden
#156 tiany 14 år siden
#157 wimmie 14 år siden
Men håber da I får en hyggelig dag...og håber sandelig ikke at der pludselig skulle udbryde en zombieepidemi derude... *host host* ;)
#158 Thomsen 14 år siden
#159 Bony 14 år siden
#160 davenport 14 år siden
Det lod til at den 19. var størst, men i skal altså altid vide, at min dør er åben. Kig gerne forbi og se en film. Det sker endog at jeg deler en flaske vin i dagens anledning... Eller 4.
Jeg er vel det der hedder gæstfri, så der er åbent for alle. Fx Utyske (som jeg SÅ gerne vil møde og håber kommer til festen, på trods af politiske forskelle, så en fælles interesse for film!)
Jeg håber også Per og Flemming har muligheden, da det kunne være spas at få ansigt på mange gode og lange diskussioner og samtaler :)
Haven er stor!!!