Ja, i har helt ret. Så får jeg også lidt ud af det ;)
Jeg ved sku ikke hvad tilbehør bliver. Det finder jeg ud af. Der bliver lidt for alle, det er klart. Men det er klart at der indgår Bacon! Ellers ville en del af min troværdighed nok forsvinde ret hurtigt...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Hvis nogen er med fra Sjælland, vil jeg da gerne bestræbe mig på at være der omkring kl 12. Så er der jo flere timer, hvor man kan stå og nippe til kold hvidvin og sparke til kul ;)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Fik lige en ide: Hvis der er nogen der er outdoorsy, så er haven jo kæmpestor, og det er muligt at slå et telt op til at sove i. Det er jo så vældigt populært i disse festivaltider. Så det er i også velkommen til. Men ikke noget Brokeback stuff i haven! Kun i kælderen!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#191 davenport 14 år siden
Jeg ved sku ikke hvad tilbehør bliver. Det finder jeg ud af. Der bliver lidt for alle, det er klart. Men det er klart at der indgår Bacon! Ellers ville en del af min troværdighed nok forsvinde ret hurtigt...
#192 DarkLight 14 år siden
#193 Patriarch 14 år siden
#194 gi-jones 14 år siden
http://www.viking.virkelighed.dk/mad.htm
#195 davenport 14 år siden
#196 filmz-jonasgr 14 år siden
'Cause I'm evil"
#197 PredatorX 14 år siden
Årh yea, det er da rigtigt :/ Vi spillede på Kansas City, men det er lidt for sent nu hehe.. Det var ellers super fedt :D
#198 davenport 14 år siden
Hvis der er nogen der er outdoorsy, så er haven jo kæmpestor, og det er muligt at slå et telt op til at sove i. Det er jo så vældigt populært i disse festivaltider. Så det er i også velkommen til. Men ikke noget Brokeback stuff i haven! Kun i kælderen!
#199 Skeloboy 14 år siden
Den er jeg helt med på...skal spare sindssyg meget i juni(overtræk fra maj og spare til Roskilde), så de 200 kr til toget...
og offentlig transport+tømmerænd+mig...det er absolut no-go
#200 lagoni 14 år siden