Gravatar

#201 Kiksmann 14 år siden

Havde ellers meldt mig til, men må desværre udgå da min kone har truffet en anden beslutning på mine vegne. Det beklager jeg meget, da jeg havde set frem til dette.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#202 evermind 14 år siden

Kiksmann (201) skrev:
Havde ellers meldt mig til, men må desværre udgå da min kone har truffet en anden

:O

Men så faldt jeg mere ned på dine vegne, da jeg nåede til næste linje ... :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#203 tiany 14 år siden

Jeg nåede lige at tænke det samme :D
Valar morghulis
Gravatar

#204 gi-jones 14 år siden

På, den anden side ville det vel være noget nær den bedste grund til rent faktisk at komme til sommerfesten. Vi vælter os jo i damer til de fester :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#205 wimmie 14 år siden

gi-jones (204) skrev:
Vi vælter os jo i damer til de fester :-)

Jeg ved godt du var fuld sidste gang...og Bony lå bevidstløs på gulvet....meeeeeen...... :-O

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#206 Kiksmann 14 år siden

Ja sådan tænkte jeg ikke lige da jeg skrev det. Men underholdningsministeren bliver nu boende til trods for den dårlige planlægning :D
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#207 Patriarch 14 år siden

Kiks...
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#208 Outbound Sith 14 år siden

Argh! Så skete det igen! Jeg fik også først nys om julefrokosten i 2009, da det var lige ved at være for sent (og så kunne jeg ikke komme alligevel).

Jeg ved godt, at det bare er min egen skyld, fordi jeg efterhånden kun lever en randtilværelse for Filmzs vedkommende, men nu, hvor jeg kan forstå, at datoen ligger fast, er der så ikke en geschæftig bruger, som kan oprette en fuldt armeret Facebook-gruppe i anledning af arrangementet?

Det ville jeg sætte STOR pris på. (Især hvis jeg så blev inviteret.)

Og for the record: D. 19/6 er principielt fri i min kalender i skrivende stund, men jeg kan ikke lige overskue, hvor I har tænkt jer at holde det, og det har også lidt at sige. Der er fandme langt fra Nørrebronx til f.eks. det mørkeste Jylland.
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#209 tiany 14 år siden

#208 Det bliver holdt i det mørkeste jylland aka sdr. stenderup hos davenport.
Men der er da vist andre fra KBH-området der kommer..
Valar morghulis
Gravatar

#210 DarkLight 14 år siden

Jeg kommer fra kbh området. Cirka.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: