Slanger! Jeg kan ikke ha' dem. Så længe de er bag glas er det helt ok. Men i fri natur panikker jeg. I sommers stødte vi på en baby snog (california king snake de ligner de giftige koralfarvede slanger) og den lå i en sprække på en klippe sti så vi skulle tæt forbi dem. Jeg måtte opgive at komme videre så jeg gik ned igen. Ditto måtte vi skrotte en købt og betalt tur ned i en drypstenshule fordi den "hjælpsomme" ranger gjorde mig opmærksom på at vi nok så klapperslanger på vej ned til hulen. Efter det omgang mente manden jeg burde overveje psykologhjælp, men der er jo ikke just tale om et hverdagsproblem så jeg lever med det.
Jeg er også lidt vandskræk. Jeg kan ikke svømme så jeg vil helst ikke sejle i små både og slet ikke hvis der er bølger...
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Jeg er rædselslagen for edderkopper, jeg stivner og kan ikke tale. Jeg er generelt også hunderæd for større insekter, når noget har mere end fire ben, så skal det bare ikke være større end en 25 øre.
Derimod har jeg intet imod krybdyr, kunne ligge i et badekar fyldt med slanger hvis det skulle være.
Er også højdeskræk, og er bestemt heller ikke glad for rutjebaner, gyldne tårne og andet gejl der indvolvere loops, elastikspring, faldskærme etc.
Men har sjovt nok ikke noget imod at flyve, det rør mig ikke. Men kan godt forstå folk der er bange for det.
#41 Winniepooh 18 år siden
Jeg er også lidt vandskræk. Jeg kan ikke svømme så jeg vil helst ikke sejle i små både og slet ikke hvis der er bølger...
#42 filmz-Narniabæver 18 år siden
Er ikke så vilde med edderkopper.
#43 BN 18 år siden
#44 BN 18 år siden
For folk med angst for hunde må jeg stærkt advare mod
[url= rystende billeder
[/url]
#45 filmz-DocDoom 18 år siden
#46 chronaden 18 år siden
Antidaephobia - the fear that somewhere, somehow, a duck is watching you.
#47 BN 18 år siden
a Duck named Donald?
#48 SpielbergFreak 18 år siden
Jeg er rædselslagen for edderkopper, jeg stivner og kan ikke tale. Jeg er generelt også hunderæd for større insekter, når noget har mere end fire ben, så skal det bare ikke være større end en 25 øre.
Derimod har jeg intet imod krybdyr, kunne ligge i et badekar fyldt med slanger hvis det skulle være.
Er også højdeskræk, og er bestemt heller ikke glad for rutjebaner, gyldne tårne og andet gejl der indvolvere loops, elastikspring, faldskærme etc.
Men har sjovt nok ikke noget imod at flyve, det rør mig ikke. Men kan godt forstå folk der er bange for det.
#49 Michael Andersen 18 år siden
#50 SpielbergFreak 18 år siden
Elsker den film, har set den utallige gange, men hold kæft, jeg kan aldrig sove bagefter, men den virker som en slags terapi på mig.