ligesom jeg heller ikke kan tage mig ad dommersagen med Anders Frisk? "Hvordan kan du være fan af en der gjorde Frisk fik dødstrusler"
Nu bad Mourinho jo ikke om at Frisk hverken skulle fyres, eller modtage dødstrusler..
igen i danske Brøndby-FCK sammenhænge ville jeg som Brøndby træner da blæse det endnu værre op i medierne hvis Milton skulle være dommer... for det første er han venner privat med Don Ø og hans børn er FCk'ere... damn ville få Mourinho til at ligne en engel i pressesammenhæng.
Jeg var ret sikker på, at det var lodtrækning involveret når det kom til alle finalerne, og ud fra de premisser ville en første plads bestemt have været ideel. Hvis det står mellem Juventus og Bayern må Bayern være den foretrukne modstander for, som du siger, de blev besejret sidste år af Chelsea og så synes de ikke at have spillet helt så forrygende denne sæson som Juventus, der er en mere skræmmende mostander fra mit standpunkt. Vi må forvente at Juventus vinder deres gruppe, når nu de møder Rapid Wien, og så ville det pludseligt have været federe at blive nummer 1 og møde Bayern. From my point of view :-)
Jeg prøvede også flere gange under kampen at råbe ad Essien for at få ham til at slappe af. Distancen gjorde det lidt svært :-) Men han er generelt for agressiv. Han laver mange dumme tacklinger. Tacklingen på Gudjohnsen var nu heller ikke pæn...
Sikke en dejlig afslutning på dagen. United er helt ude, og de har endda skaffet sig en 4. (sidste) plads, så de kommer end ikke med til UEFA. Herligt.
#101 Martindan 20 år siden
Nu bad Mourinho jo ikke om at Frisk hverken skulle fyres, eller modtage dødstrusler..
igen i danske Brøndby-FCK sammenhænge ville jeg som Brøndby træner da blæse det endnu værre op i medierne hvis Milton skulle være dommer... for det første er han venner privat med Don Ø og hans børn er FCk'ere... damn ville få Mourinho til at ligne en engel i pressesammenhæng.
#102 The Insider 20 år siden
#103 dyg 20 år siden
#104 The Insider 20 år siden
#105 Martindan 20 år siden
#106 The Insider 20 år siden
#107 Michael Andersen 20 år siden
#108 The Insider 20 år siden
NNNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!
#109 filmz-Dennis 20 år siden
#110 filmz-Dennis 20 år siden
Det bliver ikke Chelsea mod Bayern ihvertfald.
Nederst på denne side kan i se lodtræknings reglerne og hold fordelingerne.:
UEFA Regler