Gravatar

#91 Martindan 20 år siden

er Australien nu med i Asiens VM kval???
for cryin' out loud......
Gravatar

#92 rasser 20 år siden

#90+91

Det ser sådan ud. Ved ikke hvad de så gør med de resterende lande fra Oceanien.

Grunden til at jeg synes det ville være med "fair", er som jeg nævnte tidligere at Australien faktisk er et godt hold, men at betingelserne unægteligt er svære når man vader gennem kvalifikationen med et b-hold for så pludseligt at skulle performe over kun 2 kampe mod et stærkt hold.

Et kvalifikationsforløb hvor man spiller flere kampe mod gode hold, og hvor der er mere end én sølle plads at spille om, er bare mere naturligt i mine øjne.

Artikel
Gravatar

#93 Martindan 20 år siden

#92 - enig.....

woohoo både Brøndby og Chelsea vandt igår!!
Gravatar

#94 filmz-Dennis 20 år siden

Kanon kamp i Milano igår.

Milan er klubben der viser forskellen på topklubber i Europa og super klubber i europa. Man hiver Inzaghi ud og smider Gilardino ind de sidste 10 minutter. Han lavede altså 47 mål de sidste 2 sæsoner for Parma. Sindsygt

Synd for Schalke, ville egentlig gerne have haft dem videre. Poulsen spiller igen en god kamp og er vel pt danmarks bedste fodboldspiller?

Dejligt at se at han har overskud til at håndtere Gattuso og hans latterlige indstilling.
"Say hello to my little friend"
Gravatar

#95 filmz-Dennis 20 år siden

Og så må TV3 fanme godt snart droppe det Man United trip de har. Hvorfor fanden skal de blive ved at vise det lorte hold?

Der er altså også sket en udvikling i CL fodbold, som TV3 åbenbart ikke fatter.

Vi vil se de rigtige topklubber, som Lyon, Chelsea og Barcelona.

"Say hello to my little friend"
Gravatar

#96 The Insider 20 år siden

#95, fuldstændig 100% enig. De der tåber er jo så vilde og savlende efter United og Arsenal at det er direkte pinligt. Og Elkjær, Schmeichel og Laudrup (tv-verdenens værste trio NOGENSINDE) nyder at trashe Chelsea og hylde United og Real Madrid ved enhver lejlighed, som Chelsea spiller mange gange bedre og mere overbevisende, især i forhold til Real.

Kedelig kamp i går ml. Liverpool og Chelsea. Gad kun at se første halvleg på 3+ og så tjekkede jeg bare resultatet. 0-0 som ventet. Vildt så ofte de får det resultat...
War. War never changes.
Gravatar

#97 Martindan 20 år siden

#96 - Chelsea og Liverpool står godt til hinanden... desuden var de begge videre og med kampe i PL og kommende slutspil, hvorfor så overanstrenge sig?
Gravatar

#98 The Insider 20 år siden

Fordi a)Chelsea er en fantastisk mesterklub, der ikke bare kan tillade sig at spille for at få uafgjort, b)Liverpool tabte stort til Chelsea i PL og burde derfor også sigte efter lidt oprejsning, c)Det var kampen om førstepladesen, som er langt bedre at få, fordi man så skal mødes med toeren fra en anden gruppe i stedet for en hårdere etter.
War. War never changes.
Gravatar

#99 Martindan 20 år siden

#98 - jo Chelsea kan godt tillade sig at spille for at få uafgjort når mere ikke er nødvendigt A) - modstanderen er enten bayern eller Juventus (hvis de stadig følger det gamle system) så hvad er forskellen? Mourinho forventer formentlig Juventus og ønsker vel også den duel fordi - han bliver hele tiden af "de kloge hoveder" skubbet ned som nr.2 af Capello. Også fordi juventus er svækkket af savnet fra Buffon. Et angreb der til tider ikke fungerer. Skulle Juventus blive nr.1 er det bestemt ikke en skræmmende modstaner. Bayern slog man sidste år, så igen hvorfor overanstrenge sig?
B) Benitez og Mourinho er begge strateger. og selvom det er de to rivaliserende klubber, så er trænerne ikke, hvilket betyder at en sejr på nuværende tidspunkt - i CL - ikke er livsnødvendigt for nogen af klubberne da begge er videre.

I CL er Liverpool-Chelsea kampe aldrig gode før slutspillet. Derimod i PL er det liv og død.
Gravatar

#100 Martindan 20 år siden

er selv Chelsea fan - læs tidligere posts - og kæmpe Mourinho fan, og deler hans fornuftige syn. Hvorfor fanden ødelægge sig i en turnering når du er videre?

Ligesom hvis jeg var Brøndby træner (drømmer lige nu, ja er Brøndby fan, men BESTEMT IKKE LAUDRUP FAN. SYNES HAN ER DEN VÆRSTE TRÆNER EVER) så ville jeg da også sige Skid hul i kampen mod FCK i Royal League. På nuværende tidspunkt er den ikke vigtig. Ville først gå efter sejr i Februar kampen da den har langt vigtigere betydning psykisk.

Skriv ny kommentar: