Gravatar

#191 Martindan 19 år siden

CHELSEA CHELSEA - MMMMMMOOOOOOUUUUURRRRIIIIINNNNHHHOOOOO

Glæder mig. sidder allerede i den blå trøje. HAr ferie i den her uge, så skal på Kennedys - ikke at det jo stopper mig normalt at jeg ikke har ferie - og så skal der drikkes igennem med Blues' super opvisning på Camp Nou i aften...

meget sejt.. læste i dag i Metro Barcelona efterhånden betragter Chelsea som arvefjenden fremfor Real....
for cryin' out loud......
Gravatar

#192 bobber 19 år siden

/me danser en lille dans og prøver at håne en flok Chelsea-fans. Hvor er de når man har brug for dem.
Don't Panic
Gravatar

#193 dyg 19 år siden

Jeg er ret imponeret over, at CFC allerede fra start af vidste de ville ryge ud (det var vel derfor de havde sørgebind på).

Glæder mig til at se interview med Mourinho.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#194 filmz-kaotmus 19 år siden

Lidt godbidder fra the Guardian:
Another tactical masterstroke by the genius that is Jose Mourinho: big German centre-half Robert Huth is about to come on and play as a striker. More long balls, anyone? Joe Cole makes way for the lumbering defender - was it for this that Roman spent all those hundreds of millions?
Gravatar

#195 Martindan 19 år siden

bla bla.... ja ok det var ikke Chelseas bedste kamp... men sådan er det med når Barcelona bliver båret af dommeren i den første..

Barcelona glemmer Chelsea slog dem ud sidste år... så alt i alt 1-1 er alt den står...

desuden er mange såkaldte Barcelona fans jo kun imod Chelsea fordi "de kloge hoveder" mener at Chelsea ikke har det den gense fodbold fan vil have.
jeg siger - man vinder ikke det engelske mesterskab på at spille forkert. og det er ikke kun på grund af millionerne. Manchester U var ikke en fattig klub da de vandt mesterskabet ligesom Barcelona heller ikke er en fattig klub.

så tag tude brillerne af og accepter Chelsea.
Gravatar

#196 Martindan 19 år siden

men tillyke... ingen skam at blive slået ud af Barcelona når det endelig skulle være.
Gravatar

#197 dyg 19 år siden

Endestation for de røde. Det var trist, men når man ikke kan slå Benfica på hjemmebane, så har man sgu heller ikke fortjent at gå videre.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#198 filmz-Dennis 19 år siden

Håber på en drømmekamp, hvis vi for de 2 store til at møde hinanden.

Et offensivt slag af dimensioner, Barcelona mod Lyon. En god gang angrebs og teknisk fodbold.

Hvordan ser i egentlig på SAS ligaen herinde?

Jeg er personligt EFB fan og er meget utryg ved klubben situation. Uden Ove og salg af Jacob Poulsen og Jan Kristiansen, uden vi har købt nyt.

"Say hello to my little friend"
Gravatar

#199 Martindan 19 år siden

Brøndby flopper. ja er Brøndby fan men laudrup er den mest inkompetente træner i historien.... Manden er ingen vinder når man gang på gang melder ud af manglende europæiske ambitioner. Det passer ikke på Brøndbys profil, eftersom stadion byggeri og det hele er designet til klubben skal i CL....
Ligeså virker han uangageret i kampene og ikke tilstede. Han forstår ikke at sætte spillerne op til en kamp da det virker som der hesker en frikadelle attitude i Brøndby. Man vil gerne spille god fodbold men selve killer vinder instinktet er der ikke...
Vil hellere have en Mourinho alike type i Brøndby. Misunder lidt FCK fik Ståle. Ville bytte Laudrup for Ståle til enhver tid.
Gravatar

#200 bobber 19 år siden

Hvem er så jeres bud på CL vinderen?
Mit har i lang tid været Lyon, og jeg sidder lige og ser lodtrækningen, de skal møde AC Milan i kvartfinalen. Jeg tror at Milan får smadder.
Holder stadigvæk med Barcelona, men Lyon ser ud til at kunne slå alle i øjeblikket. Barcelona og Lyon mødes i semifinalen, det vil blive det afgørende slag.
Don't Panic

Skriv ny kommentar: