Apropos film - fra kamprapporten fra Chelsea-Portsmouth idag: "Early on Drogba was nudged in the back and went flying, rolling, and clutching his face before he limped off. The word theatre sprang to mind." http://football.guardian.co.uk/Observer_Match_Repo...
Jeg er på kennedys igen i morgen... Jeg stoler på Jose og drengene.. de skal nu nok få den her vendt.. det bliver svært... barca er et klasse mandskab... men tror på de blå drenge....
Så er der gjort klar til den helt store fodbold aften.
Har været i Italiensk special butik og købt mad og øl. Har fået smidt søn og kæreste på porten og for besøg af 7 Barcelona fans imorgen. Der skal skrues helt op for surrounden og nydes lidt italiensk øl.
Men højdepunktet blir når Chelsea banker Barca baglæns ud af Neu Camp, Ronaldino for sparket tænderne ud og Lampard laver hattrick.
Hvorfor italiensk øl til en kamp mellem et spansk og et engelsk hold, ikke mindst når du er fan af sidstnævnte? Anyways - god fornøjelse, lad os håbe at begge hold giver os så god en kamp som man har lov at håbe, når man ser på spillermaterialet.
#184 Hvis det er den episode fra i lørdags, som jeg tror det er, så er de billeder taget noget ud af en sammenhæng. Som jeg så det, så sparker Drogba til bolden med højre ben og efter at han har ramt bold og ført benet igennem mod venstre løber WBA spilleren ind i benet og trækker det hele vejen med tilbage mod højre. Den slags kan godt gøre pænt nas når benet og hele kroppen er på vej den ene vej og pludselig vrider den anden vej.. Ret skal være ret.. Det er ikke alle Chelsea spillere, der filmer.. Hver gang.. ;)
#181 filmz-vassago 19 år siden
#182 filmz-kaotmus 19 år siden
"Early on Drogba was nudged in the back and went flying, rolling, and clutching his face before he limped off. The word theatre sprang to mind."
http://football.guardian.co.uk/Observer_Match_Repo...
#183 filmz-kaotmus 19 år siden
#184 dyg 19 år siden
#185 Martindan 19 år siden
#186 filmz-Dennis 19 år siden
Har været i Italiensk special butik og købt mad og øl. Har fået smidt søn og kæreste på porten og for besøg af 7 Barcelona fans imorgen. Der skal skrues helt op for surrounden og nydes lidt italiensk øl.
Men højdepunktet blir når Chelsea banker Barca baglæns ud af Neu Camp, Ronaldino for sparket tænderne ud og Lampard laver hattrick.
The Blues all the way!!!!!
#187 filmz-kaotmus 19 år siden
#188 filmz-Pollux 19 år siden
#189 dyg 19 år siden
#190 filmz-Pollux 19 år siden