Chelsea spiller god fodbold. Chealsea laver mange mål. Chelsea er uhyre giftige. Men jeg synes ikke at Chelsea spiller decideret flot fodbold. De spiller på de styrker de har, og det gør de særdeles godt.
Men jeg synes ikke de står for nogen form for champagnefodbold som United til dels gjorde op gennem 90'erne. Der vare udelukkende tale om en sammenligning fra min side, og et forsøg på at besvare spørgsmålet om hvorfor Chelsea er upopulære.
Og det er først for nyligt at Chelsea for alvor har fået gang i målene. Det har taget sin tid i bl.a. sidste sæson, men nu er spillerne nok mere sammenspillede, og så kan vi jo håbe på det bedste.
Dennis og Martin, jeg er totalt med på at holde en eller anden fælles Chelsea-fest på lille O'Learys. Manchester United kunne være et godt bud. Det er simpelthen så pinligt at de danske tv-kanaler stort set aldrig viser Chelsea, men kun storholdene fra Tyskland, Spanien og Italien, og af og til United og Arsenal, naturligvis, i stedet for kampe involverende verdens p.t. bedste hold.
Så-fucking-dan! Og jeg satsede både penge på stor Chelsea sejr og Drogba som første målscorer. De er så skide farvede hos DR - de er også alle United og Arsenal fans. Overskriften på Sports-siden (201): Sjælden målfest i London. Og så stod der på siden at Chelsea havde modtaget et "bombardement af kritik" (jeg citerer) for deres kedelige spillestil. Det må jeg have misset, og DR må derudover siges hverken at have set de seneste par kampe eller Chelseas målscore.
Pis og lort. Men hvad FANDEN laver Huth også for den klub? Han har aldrig været noget som helst værd, manden har jo ingen teknik! Vidste, lige fra at han skulle sparke, at han ville brænde. Derudover gav han også Charlton deres første mål. Sikke en tumpe.
#31 rasser 20 år siden
Men jeg synes ikke de står for nogen form for champagnefodbold som United til dels gjorde op gennem 90'erne. Der vare udelukkende tale om en sammenligning fra min side, og et forsøg på at besvare spørgsmålet om hvorfor Chelsea er upopulære.
Og det er først for nyligt at Chelsea for alvor har fået gang i målene. Det har taget sin tid i bl.a. sidste sæson, men nu er spillerne nok mere sammenspillede, og så kan vi jo håbe på det bedste.
#32 The Insider 20 år siden
#33 Martindan 20 år siden
og det er O'Leary's i København ikk? :)
bare så vi ikke snakker forbi hinanden...
#34 lassep 20 år siden
#35 Martindan 20 år siden
#36 Martindan 20 år siden
#37 The Insider 20 år siden
#38 filmz-Dennis 20 år siden
#39 The Insider 20 år siden
#40 filmz-vassago 20 år siden
En veloplagt Stephan Andersen og et knapt så veloplagt Chelsea hold var nok nærmere årsagen.