Gravatar

#61 myggen 20 år siden

Modsat Ronaldinhos 'trylleri', så tror jeg sgu' den her er god nok! Godt gået (siddet) af manden.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#62 filmz-Dennis 20 år siden

FOOOOORRRZZZZAAAA EFB!!!!

Sikke en skalp for Esbjerg at få i weekenden.

Det var som at se Barcelona i aktion.

Jerry Lucena = Ronaldinho

;-)
"Say hello to my little friend"
Gravatar

#63 Outbound Sith 20 år siden

Australien har lige slået Uruguay efter straffespark i VM playoff!

Holy crap!!!
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#64 The Insider 20 år siden

Wow. Første gang de nogensinde er med til en slutrunde. Bliver spændende.
War. War never changes.
Gravatar

#65 Outbound Sith 20 år siden

Ja,de kunne have været sjove at møde. Specielt fordi jeg har en hel håndfuld australske online-bekendtskaber. Men ak! :-/
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#66 rasser 20 år siden

Australien var med i '74. Men, ok, det var også før jeg var født. :-)
Gravatar

#67 The Insider 20 år siden

Okay, det havde jeg fuldstændig overset. Australien virker ikke som den oplagte fodboldnation :-) Men, som sagt, interessant bliver det.
War. War never changes.
Gravatar

#68 rasser 20 år siden

Jeg er fuldstændig enig i at de ikke er en oplagt fodboldnation på nogen måde.

De har dog, så længe jeg kan huske, haft rimelig gode spillere der spillede på et pænt niveau. Det har nok bare været et for stort handikap for dem, at landet rent geografisk ligger hvor det gør, samtidig med at størstedelen af spillerne begår sig i europa. Derfor spiller Australien sjældent med stærkeste hold i de indledende kval-kampe, hvilket jo også har noget med modstandernes styrke at gøre. Ham gutten der for et par år siden slog rekorden for flest mål i en landskamp nogensinde, er der jo ikke nogen der kender!

Det faktum kombineret med at deres VM-skæbne ALTID skulle afgøres på 2 kampe mod en svær modstander (hvad nr. 5 i sydamerika jo er), betød at de havde enormt svære betingelser for at komme med.

Ved dog ikke hvad jeg synes om Blatters nye regel, der gør at Oceanien automatisk får et hold med. Så bliver det næsten for nemt. De burde vel egentlig spille med i den asiatiske kvalifikation.
Gravatar

#69 The Insider 20 år siden

Hvilke spillere har de i Europa?
War. War never changes.
Gravatar

#70 rasser 20 år siden

Hele holdet! (næsten)

Viduka, Kewell, Schwarzer, Emerton, Neill, Cahill, Skoko, Lazaridis bare i Premier League.

Og så en lille note til det jeg skrev før. Blatter har droppet den automatiske kvalifikation for Oceanien, hvilket betyder at Australien spiller i den Asiatiske kvalifikation. Lyder godt.

Skriv ny kommentar: