Gravatar

#71 rasser 20 år siden

Truppen til kampene mod Uruguay kan ses her:

Austailien

Jeg tæller 22 ud af 23 spillere i europæiske ligaer.
Gravatar

#72 The Insider 20 år siden

Cool.
War. War never changes.
Gravatar

#73 Martindan 20 år siden

Australien vs. Uruguay er efterhånden et rival opgør...

VM 2002 i Sykorea - Uruguay slår Australien ud i play off kval kampe.

VM 2006 i Tyskland - Australien slår Uruguay ud....

for cryin' out loud......
Gravatar

#74 The Insider 20 år siden

Så andre U21 kampen? Sikke en 2. halvleg! Danmark vandt fuldt ud fortjent og dommeren gjorde et glimrende stykke arbejde. Især et virkelig flot spottet straffespark. Og de sidste 10 minutter var det floveste, mest skandaløse, grimmeste fodbold jeg nogensinde har set på professionelt plan i mit liv. Fy for satan i helvede.
War. War never changes.
Gravatar

#75 filmz-Dennis 20 år siden

hva sir du så til kampen imellem Tyrkiet og Schweiz??

- meget godt at have Sepp Blatter i ryggen i sådan en sag ;-)

Schweizs Stephane Grichting havde indre blødninger, da han kom på hospitalet efter tyrkiske spilleres overfald i omklædningsrummet.

Forsvareren, der sad på bænken i hele VM-playoff-kampen, rapporteres at have fået perforeret sit urinrør af et spark i skridtet, da tyrkerne efter kampne tog revanche for nederlaget på grønsværen. Grichting var, ifølge rapporter i schweizisk presse, kun én af flere schweiziske spillere, der blev sparket og trådt på, mens de lå ned. Det er endnu uklart, om Auxerre-forsvareren skal opereres for sin skade, og hvad den betyder for hans mulighed for spilletid i de kommende uger.

FIFA-boss Sepp Blatter, der selv er schweizer, var som tidligere nævnt ganske usædvanligt rasende over den skændige opførsel af spillerne i Istanbul.

- Alt fra karantæne til enkelte spillere til udelukkelse af det tyrkiske forbund i større turneringer – jeg udelukker endnu intet, sagde den rødglødende Blatter til schweizisk radio, efter hans landsmænd havde sikret VM-kvalifikationen under dramatiske vilkår.

FIFA afholdt torsdag formiddag en pressekonference, hvor Blatter annoncerede, at FIFA vil iværksætte en grundig undersøgelse af begivenhederne på Sücrü Saracoglu, og at der vil komme konsekvenser af sagen inden lodtrækningen til VM-puljerne 9. december i Leipzig.
"Say hello to my little friend"
Gravatar

#76 dyg 20 år siden

På ekstrabladet kan man se et videoklip derfra. Der ser man en Schweitzer sparke ud efter en tyrkisk hjælpetræner, hvorefter han hiver en tyrker til jorden efter denne har forsøgt at sparke en anden fra Schweitz.

Kaos, og begge holds spillere var ifølge tv2-nyhederne i morges indblandet.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#77 filmz-Dennis 20 år siden

- jeg læste også at da holdet fra Shweitz landede i starten af ugen, havde lufthavns personalet lavet et banner, hvor der stod.:

"WELCOME TO HELL"

De går op i fodbold må man sige :-)
"Say hello to my little friend"
Gravatar

#78 Michael Andersen 20 år siden

Prøv at se forskellen på det indslag som tyrkerne først viste og så det uredigerede klip:

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=3213...
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#79 Martindan 20 år siden

Well.. Tyrkiet og Schweiz ryger begge ud, Danmark mod 3'eren fra Schwiez gruppe.. Danmark til VM?
Gravatar

#80 Martindan 20 år siden

Under EM var Grækenland mit lille hold...

Nu under VM bliver det Australien....

Skriv ny kommentar: