#2239, hehe, jeg tror da netop, at en Valencia-sejr ville have den modsatte effekt :-)
Haha, ja, det tænkte jeg også :D
I øvrigt synes jeg faktisk ikke, at der sker så meget hadsk herinde? Jo, når det gælder Barca.. Ellers synes jeg da, at det meste er rimelig sobert :) United er heller ikke sådan vildt populær, men nu drejer det sig jo hverken om Barca eller United i den pågående kamp ? :D
At det så kan være lidt dommerhadsk engang imellem :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Så har Milan fået de personlige aftaler på plads med Tevez, så er spørgsmålet om City ønsker at acceptere en handel. Tevez vil i givet fald blive den næstbedst betalte spiller hos Milan, men vil dog stadigvæk være et par millioner efter Zlatan (som i øvrigt er den eneste spiller som er over lønloftet. En gave fra Berlusconi).
http://www.football-italia.net/node/13552 skrev:
“Between yesterday and today I laid a few bricks to reinforce an already formidable squad,” he told Milan Channel.
“I’ve been in my office with Tevez’s agent and the situation is clear. Milan have an agreement with the player and just now we sent a proposal to Manchester City: a free loan with right to buy at certain conditions.
“Why should City accept that? He is not playing, he’s a great player and if he does well with us then we’ll buy him.
“The player is giving up a mountain of money. He had enormous bonuses with City for the Premiership and Champions League.
“I spoke to Carlitos and he wants to join us. Half the agreement is complete, now we await City’s response.
“If Tevez arrives, it’d be a new champion for all of Italian football to enjoy. We are close, the player was fantastic for the economic sacrifices he made and his great desire to come to Milan.
“I hope City say yes, as I managed to beat away some threats from Italy and Europe, but I cannot tell you who... We are in Pole Position.”
Fucking-A, Chelsea! For dælen, hvor var det dog en klassepræstation af hele mandskabet, og hvor var det vidunderligt at få lov til at se den hernede i Dubai på en luset, snasket og røgfyldt sportsbar fyldt med skrålende Chelsea-tilhængere.
Den mest solide defensive indsats under AVB's tid i klubben. Luiz var formidabel, Ivanovich solid som en sten (som altid). Da jeg så holdopstillingen blev jeg skræmt fra vid og sans - dette var ikke en kamp, hvor man burde risikere en omvandrende liability som Luiz, men han var sgu mere end hæderlig. Ingen stupide beslutninger, ingen hovmodighed eller dumsmarte driblinger. Sådan.
Fedt at se, at Drogba er ved at vende tilbage til topform. Han burde endda have fået et hattrick. Mata var ufejlbarlig, som så ofte denne sæson, mens Sturridge fortsat er enormt lovende, men til gengæld stadig også lidt for trigger-happy. Han må lære at blive lidt mindre egoistisk (han ænsede nærmest ikke sine holdkammerater i Newcastle-kampen forleden), mens Ramires heldigvis har skrinlagt den nonchalante og naive spillestil, som gjorde ham til en konstant trussel mod sit eget hold, da han ankom i klubben.
Bliver også kun mere og mere glad for Romeu. Det er dæleme ærgerligt, at Barcelona kan købe ham tilbage de næste to sæsoner... Selvom jeg ikke tror, at det bliver aktuelt. Han virker allerede til at være en værdig arvtager til Essiens rolle. Jeg kan enormt godt lide, at man nærmest ikke lægger mærke til ham i kampen, mens han indflydelse sagtens kan mærkes på det roligere forsvar og den mere solide midt, når han medvirker, og han begår stort set ingen boldtab. Hans tacklinger er raffinerede, og han er en stonefaced, no-bullshit type spiller, der fokuserer helt og aldeles på spillet. Nu må Mikel sgu da snart ryge på porten... den mand virker mindre tryg på fodboldbanen end en klaustrofobisk mand i en kisteforretning...
#2245, vi havde vistnok 35%, da vi besejrede Barcelona 4-2 i 2005, og det er stadigvæk den mest mindeværdige Chelsea-præstation, jeg har set :-) Det er ikke størrelsen af boldbesiddelsen, men det man gør med den! ;-)
Jeg synes godt nok, det var noget af de bedste kontraspil, jeg har set længe. Jeg synes nu egentlig også, at Meireles var okay - det var i hvert fald en af hans bedre præstationer i den blå trøje, meget energisk og sprælsk, selvom han indimellem er forbavsende glad for at trykke af på distancen, når der er langt bedre muligheder. Han har ikke ligefrem været træfsikker endnu... Du vil jo heller aldrig kunne bifalde ham, man! Selv ikke hvis han scorede et triple-hattrick i en CL-finale mod Barcelona ;-) Banelængder bedre end den frygtelige Mikel var han da i det mindste.
I øvrigt sjovt, hvor mærkbar de danske journalisters foragt er for Chelsea, når man fx læser Politikens gennemgang af kampen, der betegner Chelseals sejr som "stik imod spil og chancer" og spanierne som det "dominante" hold med "massivt spilovertag" som "pressede Chelsea langt tilbage på banen". Det vil jeg alligevel kalde et par overdrivelser af dimensioner. Måske var han bare skuffet over, at bagkæden faktisk var, hvor en bagkæde normalt skulle være, og at Chelseas forsvarspillere ikke længere holdte ferie på midtbanen :-)
Jeg synes nu egentlig også, at Meireles var okay - det var i hvert fald en af hans bedre præstationer i den blå trøje, meget energisk og sprælsk, selvom han indimellem er forbavsende glad for at trykke af på distancen, når der er langt bedre muligheder. Han har ikke ligefrem været træfsikker endnu... Du vil jo heller aldrig kunne bifalde ham, man!
Hvis jeg bare ville bashe, fordi han er tidligere Liverpool-spiller, så ville jeg nok vælge Torres (selvom jeg takker ærbødigt for de mange millioner, som gav os bl.a. Suarez ;) ).
Nej, jeg mener det helt sagligt, når jeg disser Meireles for dagens kamp. Jeg synes ellers han har været okay for Chelsea i andre kampe, men i dag smider han godt nok mange bolde væk. Og det kan ske for enhver, men han løber ikke bare en halv meter for at generobre.
Igen - det er kun i dag, jeg snakker om :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Valencia var godt nok tamme og havde en skidt dag, selvom de havde bolden meget. Muligt Chelsea stod godt i forsvaret, men Valencia gjorde intet som helst truende. Ligner dem ikke. De kan kun takke sig selv, for jeg synes ikke Chelsea gjorde noget særligt udover de selvfølgelig fik straffet Valencias dårlige forsvar som normalt er godt. Selv Barcas reservehold havde squ spillet bedre.
#2241 HonoDelLoce 13 år siden
Haha, ja, det tænkte jeg også :D
I øvrigt synes jeg faktisk ikke, at der sker så meget hadsk herinde? Jo, når det gælder Barca.. Ellers synes jeg da, at det meste er rimelig sobert :) United er heller ikke sådan vildt populær, men nu drejer det sig jo hverken om Barca eller United i den pågående kamp ? :D
At det så kan være lidt dommerhadsk engang imellem :D
#2242 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Ville være perfekt. I det hele taget er det, som det ser ud nu, næsten lige så mange gode hold der ligger nummer 2 som der ligger nummer 1.
#2243 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
#2244 The Insider 13 år siden
Den mest solide defensive indsats under AVB's tid i klubben. Luiz var formidabel, Ivanovich solid som en sten (som altid). Da jeg så holdopstillingen blev jeg skræmt fra vid og sans - dette var ikke en kamp, hvor man burde risikere en omvandrende liability som Luiz, men han var sgu mere end hæderlig. Ingen stupide beslutninger, ingen hovmodighed eller dumsmarte driblinger. Sådan.
Fedt at se, at Drogba er ved at vende tilbage til topform. Han burde endda have fået et hattrick. Mata var ufejlbarlig, som så ofte denne sæson, mens Sturridge fortsat er enormt lovende, men til gengæld stadig også lidt for trigger-happy. Han må lære at blive lidt mindre egoistisk (han ænsede nærmest ikke sine holdkammerater i Newcastle-kampen forleden), mens Ramires heldigvis har skrinlagt den nonchalante og naive spillestil, som gjorde ham til en konstant trussel mod sit eget hold, da han ankom i klubben.
Bliver også kun mere og mere glad for Romeu. Det er dæleme ærgerligt, at Barcelona kan købe ham tilbage de næste to sæsoner... Selvom jeg ikke tror, at det bliver aktuelt. Han virker allerede til at være en værdig arvtager til Essiens rolle. Jeg kan enormt godt lide, at man nærmest ikke lægger mærke til ham i kampen, mens han indflydelse sagtens kan mærkes på det roligere forsvar og den mere solide midt, når han medvirker, og han begår stort set ingen boldtab. Hans tacklinger er raffinerede, og han er en stonefaced, no-bullshit type spiller, der fokuserer helt og aldeles på spillet. Nu må Mikel sgu da snart ryge på porten... den mand virker mindre tryg på fodboldbanen end en klaustrofobisk mand i en kisteforretning...
#2245 HonoDelLoce 13 år siden
Eneste spiller, der for mig at se ikke holdt niveau, var Meireles.. Jeg synes dælme godt nok, at han var ugidelig og smed mange lette bolde væk.
Men ellers er jeg ganske enig i, at det var en god præstation af Chelsea - også selvom 38% boldbesiddelse på hjemmebane ikke ligefrem er prangende :)
#2246 The Insider 13 år siden
Jeg synes godt nok, det var noget af de bedste kontraspil, jeg har set længe. Jeg synes nu egentlig også, at Meireles var okay - det var i hvert fald en af hans bedre præstationer i den blå trøje, meget energisk og sprælsk, selvom han indimellem er forbavsende glad for at trykke af på distancen, når der er langt bedre muligheder. Han har ikke ligefrem været træfsikker endnu... Du vil jo heller aldrig kunne bifalde ham, man! Selv ikke hvis han scorede et triple-hattrick i en CL-finale mod Barcelona ;-) Banelængder bedre end den frygtelige Mikel var han da i det mindste.
I øvrigt sjovt, hvor mærkbar de danske journalisters foragt er for Chelsea, når man fx læser Politikens gennemgang af kampen, der betegner Chelseals sejr som "stik imod spil og chancer" og spanierne som det "dominante" hold med "massivt spilovertag" som "pressede Chelsea langt tilbage på banen". Det vil jeg alligevel kalde et par overdrivelser af dimensioner. Måske var han bare skuffet over, at bagkæden faktisk var, hvor en bagkæde normalt skulle være, og at Chelseas forsvarspillere ikke længere holdte ferie på midtbanen :-)
#2247 Kruse 13 år siden
http://www.tinyurl.dk/30302
#2248 HonoDelLoce 13 år siden
Hvis jeg bare ville bashe, fordi han er tidligere Liverpool-spiller, så ville jeg nok vælge Torres (selvom jeg takker ærbødigt for de mange millioner, som gav os bl.a. Suarez ;) ).
Nej, jeg mener det helt sagligt, når jeg disser Meireles for dagens kamp. Jeg synes ellers han har været okay for Chelsea i andre kampe, men i dag smider han godt nok mange bolde væk. Og det kan ske for enhver, men han løber ikke bare en halv meter for at generobre.
Igen - det er kun i dag, jeg snakker om :)
#2249 The Insider 13 år siden
#2248, fair nok! :-)
#2250 Babo84 13 år siden