Gravatar

#501 Antlion 13 år siden

Lorte kamp! Og hvor er det dog trættende at se på Crouchs forvoksede legeme, der dasker rundt og hopper op ad modstanderne.
Gravatar

#502 IK 13 år siden

Ja kedelig kamp. Ret skuffet
Gravatar

#503 Babo Rises 13 år siden

Jeg vil bare gerne være klog på din kritik, såmænd intet andet. At du søger et hold der er MERE målsøgende end barca, forstår jeg ganske enkelt ikke. De laver om nogen hav af mål, og kunne ha' rundbarberet Arsenal igår med mere end 3-1, og Arsenal som ellers er et super godt hold. Hvem pokker mener du er mere målsøgende?

Fint nok du ikke kan lide de holder på bolden. Et godt hold holder nemlig på den, og vil have den, men okay..
Gravatar

#504 The Insider 13 år siden

SÅÅÅÅÅÅDAAAANN SPURS!! OOOOOOOH YEAH! Go go GO Premier League!
War. War never changes.
Gravatar

#505 Babo Rises 13 år siden

Set over to kampe, så synes jeg faktisk det var ufortjent Tottenham gik videre. De var tandløse idag. Milan var til gengæld gode i første halvleg, overraskende. Men sådan kan det gå.
Gravatar

#506 JannikAnd 13 år siden

Trist... Engelsk fodbold er totalt utiltalende for mig, så kedelig omgang. Ironisk nok er Arsenal det eneste engelsk bold, jeg kan sætte pris på.

Og så vil jeg lige slå et slag for, at vi dropper klichéer om sydeuropæiske primadonnaer, svinestreg og skuespil. I så fald er engelsk fodbold ikke andet end lange bolde.
Gravatar

#507 Babo Rises 13 år siden

JannikAnd (506) skrev:
Arsenal det eneste engelsk bold

Det er squ også det eneste engelske hold, der er teknisk underholdende at se på, når det kører for dem. De andre er bare de andre. Frem med bolden og lad os slå hinanden til plukfisk.
Gravatar

#508 Åkepool 13 år siden

JannikAnd (506) skrev:
I så fald er engelsk fodbold ikke andet end lange bolde

Tsk, tsk...

Babo Rises (507) skrev:
Frem med bolden og lad os slå hinanden til plukfisk

Og endnu mere tsk, tsk.....
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#509 The Insider 13 år siden

#508, agreed.
War. War never changes.
Gravatar

#510 JannikAnd 13 år siden

Sjovt som man kan tage ting bogstaveligt :)

Skriv ny kommentar: