men på landsholdet synes jeg, at Eriksen har været fuldkommen frygtelig. Kan slet ikke se det store lys i manden.
Seriøst? Ikke fordi at han har været outstanding i hver kamp(nogle kampe har han været usynlig), men han har da godt nok også været forrygende i flere kampe, og leveret gode ting i andre.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Seriøst? Ikke fordi at han har været outstanding i hver kamp(nogle kampe har han været usynlig), men han har da godt nok også været forrygende i flere kampe, og leveret gode ting i andre.
#2691, okay "fuldkommen frygtelig" er måske lidt i overkanten, men jeg ville max rate ham 4 ud af 10. Jeg mindes ikke én eneste decideret fremragende aktion af ham. Til gengæld taber han bolden (ofte på uheldige tidspunkter) 9-10 gange i hver kamp. Han er Danmarks svar på Mikel.
#2695, så snart han ryger til United giver du mig 110% ret i alt! Jeg ville hellere se Morten Olsen lave en Henry/Scholes og hive Søren Colding ud af retirement end se Eriksen på det danske landshold igen!*
* Mild overdrivelse kan forekomme
PS. Jeg vil overveje at tage min mening til efterretning, hvis Eriksen scorer et hattrick i dag.
#2691 Kruse 13 år siden
#2692 MMB 13 år siden
Enig!
#2693 The Insider 13 år siden
#2694 Verbal 13 år siden
#2695 HonoDelLoce 13 år siden
Jeg synes faktisk ret ofte at Eriksen har været det eneste lyspunkt (offensivt) på et på mange områder trist dansk landshold..
#2696 The Insider 13 år siden
* Mild overdrivelse kan forekomme
PS. Jeg vil overveje at tage min mening til efterretning, hvis Eriksen scorer et hattrick i dag.
#2697 HonoDelLoce 13 år siden
#2698 The Insider 13 år siden
#2699 Babo84 13 år siden
#2700 MMB 13 år siden