Gravatar

#2691 Kruse 13 år siden

The Insider (2690) skrev:
men på landsholdet synes jeg, at Eriksen har været fuldkommen frygtelig. Kan slet ikke se det store lys i manden.

Seriøst? Ikke fordi at han har været outstanding i hver kamp(nogle kampe har han været usynlig), men han har da godt nok også været forrygende i flere kampe, og leveret gode ting i andre.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2692 MMB 13 år siden

Kruse (2691) skrev:
Seriøst? Ikke fordi at han har været outstanding i hver kamp(nogle kampe har han været usynlig), men han har da godt nok også været forrygende i flere kampe, og leveret gode ting i andre.

Enig!
Gravatar

#2693 The Insider 13 år siden

#2691, okay "fuldkommen frygtelig" er måske lidt i overkanten, men jeg ville max rate ham 4 ud af 10. Jeg mindes ikke én eneste decideret fremragende aktion af ham. Til gengæld taber han bolden (ofte på uheldige tidspunkter) 9-10 gange i hver kamp. Han er Danmarks svar på Mikel.
War. War never changes.
Gravatar

#2694 Verbal 13 år siden

Nu skal der heller ikke så meget til for at udskille sig positivt på det danske landshold.
And like that... he's gone.
Gravatar

#2695 HonoDelLoce 13 år siden

Puh ha, Johan, her synes jeg godt nok du er way off..

Jeg synes faktisk ret ofte at Eriksen har været det eneste lyspunkt (offensivt) på et på mange områder trist dansk landshold..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2696 The Insider 13 år siden

#2695, så snart han ryger til United giver du mig 110% ret i alt! Jeg ville hellere se Morten Olsen lave en Henry/Scholes og hive Søren Colding ud af retirement end se Eriksen på det danske landshold igen!*

* Mild overdrivelse kan forekomme

PS. Jeg vil overveje at tage min mening til efterretning, hvis Eriksen scorer et hattrick i dag.
War. War never changes.
Gravatar

#2697 HonoDelLoce 13 år siden

Så du så Eriksen i dag? :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2698 The Insider 13 år siden

Det var lettere at spotte en Ericsson-telefon blandt stadionets tilskuerne - set ud fra mit vindue flere 1000 km borte!
War. War never changes.
Gravatar

#2699 Babo84 13 år siden

Kan godt følge Insider. Eriksen har niveauet lige til en klub som Ajax. Ikke mere.
Gravatar

#2700 MMB 13 år siden

Eriksen fyldte 20 år for 2 dage siden. Please...

Skriv ny kommentar: