Gravatar

#4711 Richard Burton 13 år siden

FCK blev lige banket flere år tilbage med et hug. Men det var fortjent, desværre. FCN har vist godt spil, positivt spil og det har givet bonus. FCK solgte en super træner og 6 klassespillere. Det kostede dyrt. Så selv om jeg er FCK fan, så er det også med en slet skjult skadefrohed, at jeg synes man ligger, som man har redt. Man har lurepasset. Sovet i timen. Og troede man kunne fise den hjem. Nu er man hamret tilbage til start. Idioter.

Ønsker FCN al held og lykke, men deres publikumsgrundlag er jo en katastrofe.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#4712 The Insider 13 år siden

#4709, haha, Jesus Christ.

#4710, fedt! Han kan blive den næste Juan Sebastián Verón!
War. War never changes.
Gravatar

#4713 HonoDelLoce 13 år siden

SIR Ridley Scott (4711) skrev:
Og troede man kunne fise den hjem. Nu er man hamret tilbage til start. Idioter.

Det ved jeg ærlig talt ikke, om jeg er enig i.

Der er blevet gjort en masse, synes jeg, for at dække "tabene".

Grindheim virkede som den rette mand med sit repertoire og sin arbejdsvillighed til at dække for salget af Kvist.
Diouf blev hentet for mange penge på grund af sine offensive kvaliteter, drible-evner og uforudsigelige spillestil for at "erstatte" Grønkjær.
Fælles for de to er, at de begge har vist lovende takter og masser af beviser på deres egenskaber, men ikke har kunne holde et særligt højt bundniveau.

Lars Jacobsen bliver hentet ind som fuldgod afløser for Pospech, og har vel ret beset også gjort det okay.
Wendt er blevet afløst af både Bengtsson og Oviedo, hvor især sidstnævnte vel må siges at have taget chancen vældig godt.

I mine øjne er det simpelthen den individuelle indstilling, der har manglet. En spiller som N'Doye har hele sæsonen virket som om, at det hele bare er en leg for ham, og at han er blevet for bevidst om, at han er et niveau over alle andre i ligaen. Det har resulteret i en masse halvhjertede indsatser, og deraf følgende lavere niveau. Han har scoret masser af mål, jovidst, men en god bid mindre end sidste sæson, og så har han slet ikke været så kreativ en kraft, som han også var sidste sæson. Sidste sæson var han altså lige så meget med til at hive fat i hele holdet og få noget gejst igang, som Kvist var, men det hjælper fandme ikke, at han holder op med det samtidigt med at Kvist forsvinder.

Og så er der selvfølgelig den "klassiske" med, at holdet simpelthen ikke har fået lov at blive fasttømret. Der har været for meget udskiftning hele tiden, fordi man ikke kunne finde et stabilt niveau, og det hjælper overhovedet ikke at ændre taktik i starten af sæsonen (på basis af et fejlsats på træner-siden), hvor der er masser af nye, der skal spilles sammen med en gruppe, der har været vant til en anden taktik, og derfor har svært ved at hjælpe de nye ind i taktikken. Så går der et halvt år, og så fyrer man træneren og skifter taktik igen. Hvis ikke det skaber grobund for noget allerhelvedes juks på banen, så ved jeg ikke hvad gør.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4714 Kruse 13 år siden

Whispering Horse (4710) skrev:
En spiller som allerede befinder sig blandt de bedste i verden.

Lad ham nu lige præstere på det højeste niveau inden at vi udråber ham til at være i den absolutte top. Han har endnu ikke været specielt prangende på det belgiske landshold og han imponerede mig ikke særligt i CL med Lille. Jeg tror bestemt også at han efter lidt tilvænning vil høre blandt verdenseliten, men det kræver også at han præsterer på den helt store scene.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4715 The Insider 13 år siden

Han virker i hvert fald som en iskold mercenary, og jeg havde aldrig hørt om ham, før han blev nævnt i en henkastet bemærkning herinde for et års tid siden. Dermed ikke sagt, at jeg har fingeren på fodboldpulsen i alle ligaerne, men jeg har ikke ligefrem tårnhøje tanker om manden. Så det ender sgu nok med, at Chelsea får naren. Ligesom da Chelsea købte Satan - har aldrig hadet en spiller så meget før eller siden, og så røg han selvfølgelig til Chelsea. Købet ændrede ikke engang på, at jeg aldrig ytrede hans navn.
War. War never changes.
Gravatar

#4716 Kruse 13 år siden

#4715: Mon ikke at du nok skal give ham en chance, hvis han ender i Chelsea? Jeg ville gøre det samme hvis han endte i Arsenal, men det ville selvfølgelig stadig sidde i baghovedet, og hvis han så begyndte at udvise de attituder for klubben, så ville den chance nok hurtigt blive opbrugt.

Og kan du give et hint til hvem Satan mon er? :)
Gravatar

#4717 The Insider 13 år siden

#4716, han er portugiser og spillede selvfølgelig for verdens mest usympatiske fodboldklub, før Chelsea af uransagelige årsager hentede ham til London. Han var også fuldkommen uduelig for det meste.
War. War never changes.
Gravatar

#4718 Kruse 13 år siden

The Insider (4717) skrev:
#4716, han er portugiser og spillede selvfølgelig for verdens mest usympatiske fodboldklub, før Chelsea af uransagelige årsager hentede ham til London. Han var også fuldkommen uduelig for det meste.

Ahhh.....Var han måske brasilianer før han blev portugiser? :)
Gravatar

#4719 The Insider 13 år siden

#4718, bingo! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#4720 Kruse 13 år siden

SÅ tror jeg godt at jeg ved hvem deco være ;)

Skriv ny kommentar: