Gravatar

#4721 The Insider 13 år siden

Nooooooooooo!! Don't say it! Aaaaaarrrrrrghhhhhh!!!!
War. War never changes.
Gravatar

#4722 Kruse 13 år siden

Har jeg sagt noget? Deco jeg ikke finde på! Det er nok bare din underbevidsthed, der læser hvad den gerne vil læse :P
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4723 Åkepool 13 år siden

The Insider (4708) skrev:
Det er helt vildt, hvor meget ham Eden Hazard (perfekt titel til en amerikansk sci-fi B-film fra 80'erne!) kæfter op om, hvor han muligvis skal spille i næste sæson... Ærlig talt virker han lige lovlig selvpromoverende for min smag

Ham er jeg sgu også blevet træt af at læse om hvor han nu skal hen. Så skal han spille i en Macester klub, så skal han helt sikkert spille i blåt og så trækker han lige det hele tilbage igen og så siger hans agent at han vælger mellem 4 PL-klubber. Gudfader.

SIR Ridley Scott (4711) skrev:
Ønsker FCN al held og lykke, men deres publikumsgrundlag er jo en katastrofe.

Ja, er du gal en steminingsforladt mesterskabskamp de spillede. Man kunne blive i tvivl om der var publikum på lægterne.

HonoDelLoce (4713) skrev:
En spiller som N'Doye har hele sæsonen virket som om, at det hele bare er en leg for ham

Ja, han kan godt nok også irritere mig. Han laller rundt og virker så skide ligeglad, nærmest som om han ved han er væk inden næste sæson. Og uanset om han bliver snydt for frispark, brænder en kæmpe chance eller noget andet, så går han bare rundt og griner fjoget af det. Men igen, han blev topscorer og så kan man vel ikke beklage sig.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#4724 The Insider 13 år siden

#4722, (eksploderer). Men han var vitterligt den spiller, jeg foragtede allermest i Barcelona. Kan tydeligt huske, hvor meget og højrøstet jeg nedsablede ham, når klubberne mødtes, så der var mange store smil og latterbrag blandt vennerne, da han blev solgt til Chelsea :-)
War. War never changes.
Gravatar

#4725 loki 13 år siden

Barca vil give Guardiola en sidste pokal

Lad os alle håbe det lykkes! ;)
www.peakoil.dk
Gravatar

#4726 Kruse 13 år siden

#4724: Du glæder dig sikkert rigtigt meget til at Guardiola bliver udnævnt til ny Chelsea-træner, og hans første indkøb til klubben hedder Sergio Busquets og Dani Alves ;)
Gravatar

#4727 Kruse 13 år siden

Hvis man har gået og tænkt, "hmm....det er da længe siden at vi har hørt til Sepp Blatters rablerier", så fat mod for her er han tilbage:

Blatter vil fjerne straffesparkskonkurrence
Gravatar

#4728 loki 13 år siden

lol... ku' sgu være griner.
www.peakoil.dk
Gravatar

#4729 The Insider 13 år siden

#4726, hahaha, puha, det ville være hårdt! Indimellem kan jeg dog selv godt lide at købe dem i Fifa. Og så lad dem rådne op i reservne uden nogensinde at få spilletid. Muhahahaha!!
War. War never changes.
Gravatar

#4730 Popeye 13 år siden

Hvorfor skulle chelsea også vinde CL??

Nu håber jeg bare, at England ryger ud med et brag.....
...and then some

Skriv ny kommentar: