Gravatar

#8261 Kruse 10 år siden

Tillykke med mesterskabet, Liverpool-fans :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8262 Åkepool 10 år siden

Kruse (8261) skrev:
Tillykke med mesterskabet, Liverpool-fans :)

Arh, hold your horses. Liverpool kan jo også stadig fucke up, selvom jeg da hverken satser eller håber på det.

Men for helvede hvor har Sunderland dog gjort det fantastisk i de sidste par kampe :)
Og det gør jo intet værre, at det er Borini der knalder et lille søm i Chelseas kiste ;)

Norwich i morgen, burde være til at klare, især hvis Suarez starter inde (som om at han ikke skulle det), med 11 mål i 5 kampe mod Norwich, kan de vist kaldes hans favoritmodstander.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#8263 Kruse 10 år siden

Åkepool (8262) skrev:
Arh, hold your horses. Liverpool kan jo også stadig fucke up, selvom jeg da hverken satser eller håber på det.

Jo, teoretisk kan de da godt fucke up, men jeg kan virkelig ikke se det ske.
Gravatar

#8264 dyg 10 år siden

Jer, der så kampen, kan I ikke lige komme med en vurdering af dommerpræstationen? Har The Special-Needs One ret i sin kritik?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8265 HonoDelLoce 10 år siden

dyg (8264) skrev:
Jer, der så kampen, kan I ikke lige komme med en vurdering af dommerpræstationen? Har The Special-Needs One ret i sin kritik?

Dommeren var forfærdelig. Men det var nu begge veje.

Ramirez skulle have været smidt ud for en kæmpe sviner i første halvleg (et bevidst slag i ansigtet), og dommeren stod under tre meter derfra og kiggede lige på hændelsen.

Det var i mine øjne den klareste fejldom i kampen, og hvis ikke FA går ind og giver Ramirez minimum 3 dages karantæne, så foregår der noget meget mistænkeligt!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#8266 The Insider 10 år siden

Ramirez får med garanti (og fortjent) 3 spilledages karantæne. Han skulle dog også have haft et straffespark lige forinden, mens Larsson samtidigt skulle have haft rødt. Men en tredjeplads i ligaen og exit i CL-semien er som sagt ikke tosset, når nu man ikke har nogen angribere. Tillykke til de mange Liverpool-fans herinde. Kan godt unde (mange af) jer det :-)
War. War never changes.
Gravatar

#8267 Kruse 10 år siden

Gravatar

#8268 Driver 10 år siden

Kruse (8267) skrev:
Hallelujah! It's a miracle!

Da chancen var forduftet, satte Suarez sig ned i smerte, så drop nu det der. Han er bare en fighter - Det kunne Wengers drenge lære lidt af...Host *Ozil* host.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#8269 kennedy 10 år siden

LIIIIVERPOOOOL !!!! ....there can be only one
I must have some booze. I demand to have some booze.
Gravatar

#8270 Kruse 10 år siden

#8268: Jeezus, hvor er du nærtagende. Lighten up, i bliver snart mestre.

Skriv ny kommentar: