Gravatar

#1031 MMB 12 år siden

Michael Andersen (1030) skrev:
John Williams selvfølgelig :)

1) Tintin
2) War Horse
3) Hugo
4) The Artist
5) Tinker Tailor Soldier Spy

"The Artist" vinder dog, men så tager Williams den næste år med musikken til Spielbergs "Lincoln" :)

Synes du ikke, War Horse lyder bare lidt, som noget Williams har lavet før? :)
Gravatar

#1032 frahm-2 12 år siden

ja, Williams skal nok få en eller to mere inden han trækker sig tilbage. Jeg kan dog bedst lide The Artist. Jeg kan godt lide at den er lidt lettere genkendelig. Jeg synes at de to Williams scores er meget typisk Williams (ligesom Foeller også bemærker). Tinker Tailor var også god, og Hugo har jeg ikke set.
Så konklusionen er: jeg håber på The Artist
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#1033 MMB 12 år siden

Jeg tror ikke rigtig på, Williams vinder igen, hvis jeg skal være ærlig. Det er jo snart 20 år siden, han sidst vandt, og det er 6 år siden, han sidst var nomineret. Desuden laver han jo kun film for Spielberg nu. Men tjo, det kan da godt være Lincoln kan gøre tricket! :)
Gravatar

#1034 frahm-2 12 år siden

jeg tror han har en enkelt eller to i sig endnu, men det er rigtigt at vi jo næsten skal tilbage til Jurassic Park for at finde hans sidste virkelig ikoniske stykke. Den var i øvrigt ikke nomineret af uransagelige årsager.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#1035 MMB 12 år siden

frahm-2 (1034) skrev:
jeg tror han har en enkelt eller to i sig endnu, men det er rigtigt at vi jo næsten skal tilbage til Jurassic Park for at finde hans sidste virkelig ikoniske stykke. Den var i øvrigt ikke nomineret af uransagelige årsager.

Harry Potter and the Philosopher's Stone er efter min mening hans sidste virkelig fantastiske score.
Det er i øvrigt også mit yndlings Williams-score, tror jeg. :) Det er i hvert fald det af hans scores, som jeg har lyttet mest til.
Gravatar

#1036 Michael Andersen 12 år siden

Naturligvis, for Williams har aldrig været originaliteternes mand. Det havde jeg Goldsmith og Herrmann til :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#1037 MMB 12 år siden

Michael Andersen (1036) skrev:
Naturligvis, for Williams har aldrig været originaliteternes mand. Det havde jeg Goldsmith og Herrmann til :)

Men hvorfor skal War Horse så hyldes? Det er vel "Best Original Score". Ej jeg kan da godt forstå dig, men jeg må indrømme, at jeg ikke ligefrem havde troet, at du ville have begge hans scores øverst på din liste. :P
Gravatar

#1038 Babo84 12 år siden

Michael

Næste år bliver det Zimmer med Rises. Så alle andre kan fucke af ;) er dog enig i din placering mht Tinker. Synes godt nok musikken sagde mig nul.
Gravatar

#1039 MMB 12 år siden

Babo84 (1038) skrev:
Michael

Næste år bliver det Zimmer med Rises. Så alle andre kan fucke af ;) er dog enig i din placering mht Tinker. Synes godt nok musikken sagde mig nul.

Never gonna happen :P
Howard Shore for Hobbitten er i hvert fald et bedre bud af mainstreamfilm, hvis du spørger mig. :)
Gravatar

#1040 Batsy 12 år siden

Babo84 (1038) skrev:
Michael

Han køre nu lidt samme stil med TDK og Begins :), så tror det bliver det samme i TDKR ikke at musikken er rigtig fed.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: