Næste år bliver det Zimmer med Rises. Så alle andre kan fucke af ;) er dog enig i din placering mht Tinker. Synes godt nok musikken sagde mig nul.
Han køre nu lidt samme stil med TDK og Begins :), så tror det bliver det samme i TDKR ikke at musikken er rigtig fed.
Det er mere i stil med Inception, men har selvfølgelig de nye batmans præg. Nu har jeg set prologoen fra Rises, og må sige Hans Zimmer igen understreger, at han for mig er alletiders bedste og mest vedkommende komponist. Newton Howard er ikke ombord længere, og det begrundede han med det enormt tætte og gode samarbejde mellem Nolan/Zimmer, og han følte han var det tredje hjul.
Øhh det er jo lidt af en vanvittig konklusion synes jeg.
Synes Howard Shore er en fantastisk komponist, Zimmer er også men han er ikke blevet nomineret for Batman. The thin Red line er uden tvivl hans bedste, og the The Last samurai. Howard Shore har bare fænget, rørt, og gjort mig glad med hans musik til Ringens herre. Måske er den vanvittig, men tror mere på Howard Shore en Zimmers. Synes dog ikke det var noget særligt stort over Inceptions musik :)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#1051 Babo84 12 år siden
Det er mere i stil med Inception, men har selvfølgelig de nye batmans præg. Nu har jeg set prologoen fra Rises, og må sige Hans Zimmer igen understreger, at han for mig er alletiders bedste og mest vedkommende komponist. Newton Howard er ikke ombord længere, og det begrundede han med det enormt tætte og gode samarbejde mellem Nolan/Zimmer, og han følte han var det tredje hjul.
#1052 Babo84 12 år siden
Øhh det er jo lidt af en vanvittig konklusion synes jeg.
#1053 Richard Burton 12 år siden
:)
#1054 MMB 12 år siden
Også her!
Men jeg tror bestemt, Shores chancer er større end Zimmers. Se bare Shores Oscar track record for LOTR vs Zimmers Batman track record! :)
#1055 Batsy 12 år siden
Synes Howard Shore er en fantastisk komponist, Zimmer er også men han er ikke blevet nomineret for Batman. The thin Red line er uden tvivl hans bedste, og the The Last samurai. Howard Shore har bare fænget, rørt, og gjort mig glad med hans musik til Ringens herre. Måske er den vanvittig, men tror mere på Howard Shore en Zimmers. Synes dog ikke det var noget særligt stort over Inceptions musik :)
#1056 MMB 12 år siden
FYP.
#1057 Batsy 12 år siden
Hehe, har ikke set The Lion king i laaang tid :)
#1058 Michael Andersen 12 år siden
#1059 Babo84 12 år siden
Det gør ham ikke mindre populær.
Altså, jeg synes jo heller ikke du er den bedste skuespiller i hele verden. Det må jeg jo leve med :)
#1060 MMB 12 år siden
Bestemt! Hvad med de andre nominerede? Noget som springer i øjnene der?