Jeg håber virkelig Malick vinder for bedste instruktør... jeg frygter dog lidt, at ham og PT Andersson (nutidens bedste instruktører i Hollywood) aldrig får en - præcis ligesom med Kubrick og Hitchcock.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#1113 Til gengæld laver han kun en film ca. hvert 3.-4.-5. år, så han har ikke vanvittigt mange chancer i fremtiden =)
Well, hvis han kun laver film hvert. 4. år, så må han jo bare sørge for, at filmene er gode nok. Hvis The Master lever nogenlunde op til TTBB, skal han nok få en Oscar for den. Om så ikke andet for manuskriptet. There Will Be Blood blev jo udgivet i det hårdeste Oscar-år i ret lang tid.
Principielt er det tilladt at diskutere alt, og forumet er som udgangspunkt ikke modereret på nogen måde. Når det er sagt, er der dog en række ting, som ikke er tilladt på Filmz. Det er f.eks. ikke tilladt at:
Opfordre til ulovligheder, herunder piratkopiering og ulovlig download af copyrightbeskyttet materiale...
#1115 Det ændrer ikke på, at både TWBB og Magnolia BØR have vundet for bedste instruktør.
Magnolia burde ikke imo. :P Men nej, det ændrer ikke på, at TWBB burde have vundet bedste instruktør, men det er nu ikke, fordi jeg frygter, at P.T. Anderson ikke når at vinde en Oscar. :)
Jeg håber virkelig Malick vinder for bedste instruktør... jeg frygter dog lidt, at ham og PT Andersson (nutidens bedste instruktører i Hollywood) aldrig får en - præcis ligesom med Kubrick og Hitchcock.
Hvorfor? Det gør dem ikke mindre gode, hvis de aldrig vinder. Jeg håber dog ikke Malick vinder og tror så sandelig heller ikke på det med Tree Of Life. TWBB kunne nu have vundet, men den tabte til en fantastisk film NCFOM, så det gjorde for mig ikke det store.
#1111 MMB 12 år siden
Har set det, men ellers tak :)
#1112 Lord Beef Jerky 12 år siden
#1113 MMB 12 år siden
Nu er P.T. Anderson trods alt stadig en ung mand (selvom han burde have vundet for TWBB). :)
#1114 Lord Beef Jerky 12 år siden
#1115 MMB 12 år siden
Well, hvis han kun laver film hvert. 4. år, så må han jo bare sørge for, at filmene er gode nok. Hvis The Master lever nogenlunde op til TTBB, skal han nok få en Oscar for den. Om så ikke andet for manuskriptet. There Will Be Blood blev jo udgivet i det hårdeste Oscar-år i ret lang tid.
#1116 Highland Park 12 år siden
#1117 Lord Beef Jerky 12 år siden
#1118 MMB 12 år siden
Magnolia burde ikke imo. :P Men nej, det ændrer ikke på, at TWBB burde have vundet bedste instruktør, men det er nu ikke, fordi jeg frygter, at P.T. Anderson ikke når at vinde en Oscar. :)
#1119 Babo84 12 år siden
Hvorfor? Det gør dem ikke mindre gode, hvis de aldrig vinder. Jeg håber dog ikke Malick vinder og tror så sandelig heller ikke på det med Tree Of Life. TWBB kunne nu have vundet, men den tabte til en fantastisk film NCFOM, så det gjorde for mig ikke det store.
#1120 MMB 12 år siden
Nej, men derfor ønsker man da alligevel at se dem belønnet for deres bedrifter!