Hvis du skal være ærlig, håber du da så ikke at Nolan vinder en statuette på et tidspunkt? :)
Det håbede jeg engang, men efter den fuldstændige forbigåelse med TDK, blev jeg lidt ligeglad må jeg indrømme. Der er mange der burde have vundet, som ikke vandt, og sådan er livet vel bare. Og for at vinde, så skal man helst lave noget der tiltaler panelet, og det gør hans film ikke just. Kan jo være det kommer. Hvis han en dag vinder, bliver det nok for War Horse 2 :)
Principielt er det tilladt at diskutere alt, og forumet er som udgangspunkt ikke modereret på nogen måde. Når det er sagt, er der dog en række ting, som ikke er tilladt på Filmz. Det er f.eks. ikke tilladt at:
Opfordre til ulovligheder, herunder piratkopiering og ulovlig download af copyrightbeskyttet materiale...
Præcis, så burde den post (1110) ikke fjernes?
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Det er desuden blevet afsløret, at følgende skal præsentere en pris til Oscar-uddelingen:
Tom Cruise Tom Hanks Jennifer Lopez Bridesmaids castet Halle Berry Cameron Diaz Angelina Jolie Penelope Cruz Emma Stone Bradley Cooper Chris Rock Kermit the Frog & Miss Piggy Ben Stiller Tina Fey Michael Douglas Meryl Streep
+Christian Bale +Colin Firth +Natalie Portman +Melissa Leo
Hvem præcentere mon best picture, er det så sværvægterne Tom Cruise eller Tom Hanks, eller prøver de andre folk den her gang, det plejer altid og være en af de hel store sværvægter inde for Hollywood.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Tom Cruise, Tom Hanks, Michael Douglas eller måske Meryl Streep virker som de oplagte bud. Hmm, jeg skyder på Cruise-båden, tror jeg. Hanks præsenterede jo, da Hurt Locker vandt.
#1121 Kruse 12 år siden
Hvis du skal være ærlig, håber du da så ikke at Nolan vinder en statuette på et tidspunkt? :)
#1122 Babo84 12 år siden
Det håbede jeg engang, men efter den fuldstændige forbigåelse med TDK, blev jeg lidt ligeglad må jeg indrømme. Der er mange der burde have vundet, som ikke vandt, og sådan er livet vel bare. Og for at vinde, så skal man helst lave noget der tiltaler panelet, og det gør hans film ikke just. Kan jo være det kommer. Hvis han en dag vinder, bliver det nok for War Horse 2 :)
#1123 frahm-2 12 år siden
Præcis, så burde den post (1110) ikke fjernes?
#1124 MMB 12 år siden
Så det kræver nok en henvendelse til en af dem.
#1125 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1126 MMB 12 år siden
+Christian Bale
+Colin Firth
+Natalie Portman
+Melissa Leo
#1127 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1128 MMB 12 år siden
#1129 MMB 12 år siden
#1130 elwood 12 år siden